Gå til innhold

Hvor mange dager igjen: FREDAG 2.OKTOBER ? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-5 dager på overtid, har bursdag i dag og kunne ønske meg ei tulle i gave:=)

Skrevet

31 dager igjen:o)

Er akkurat blitt 100% symeledt fram til permisjon, deilig å endelig får slappe av før hun kommer. Så håper hun holder seg inni der hvertfall 2 uker til.

Skrevet

19 dager igjen..

Skrevet

3 dager tl termin

Skrevet

17 dager igjen, men tror at hun kommer før:)

Skrevet

40 dager og høygravid i dag:)

Skrevet

10 dager igjen ! Orker snart ikke en dag til ! Ikke viss æ ska gå med de vontan æ har nu ! :S

Skrevet

40 dager, og har montert en kommode i dag! *stolt* Vi flyttet på lørdag, og snart kan den skikkelige redebygginga ta til :)

Skrevet

25 dager igjen.... i go form... men veldig klar for å hilse på gogutten;-)

Skrevet

6 dager over termin. Her vaskes tak og vegger idag... Trøster meg litt med at dette hadde jeg sikkert ikke fått gjort med en liten baby i hus... Mager trøst, men akk!

Skrevet

9 dager igjen!:)

Wow, imponert over vaskinga midt på natta, vestlandsfanden!

Skrevet

- 2 dager. Altså hadde jeg termin på onsdag. Kan noen sende meg fødestøv?? Jeg syns det er tungt å gå over termin.. he he.

Skrevet

- dager her også.... Termin sist onsdag. Trenger også fødestøv! Jeg SKAL nemlig føde i helga har jeg bestemt meg for!!!!!! :D:D:D

Lykke til damer!

Skrevet

-2 dager* skal det være.....

Skrevet

Nå er jeg kanskje litt pirkete her, men hvorfor sier dere minus x antall dager når dere går over termin? Blir det ikke pluss dager da? Det er vel jeg som er på minussiden, med mine 9 dager til termin (endelig ensifret)? Eller?

Skrevet

6 dage igjen:-)

Skrevet

he he, det er det som står på siden vår når vi logger oss inn på barnimagen. "god dag, i dag er det fredag 2.oktober og du har -2 dager (0uker) igjen til termin onsdag 30.sept". Vi blir jo på en måte på minussiden når man teller nedover sånn som vi gjør her.

Skrevet

53 dager. Under 2 uker til høygravid, og akkurat en mnd til permisjon :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...