Gå til innhold

Hvor mange dager igjen: FREDAG 2.OKTOBER ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå 8 dager igjen til termin.

Føles ikke akkurat slik her jeg går og støvsuger klokken halvtre på natta :P Har fått vaske-ånden over meg, og føler at jeg kommer til å gå gravid et par mnd til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

37 dager.. og jeg får ikke sove. Det er så irriterende. Har hatt vondt i magen et par dager, så har var en tur på føden i kveld. Alt var fint, heldigvis :)

Skrevet

Har 0 dager igjen Termin i dag

Skrevet

29 dager og veldig klar for å hilse på småen snart..

Skrevet

3 dager over termin. Trodde virkelig jeg var i gang når jeg våkna i morres, hadde noen vonde sammentrekninger, men når jeg sto opp så ga de seg! Pffføøøy, når kommer du lille venn??

Skrevet

1 dag igjen til termin!!! Wæ, fødsel nærmer seg. Ikke noen tegn til fødsel her i skrivende stund.

Selv har jeg bursdag mandag, og familien "maser" og spør meg om det blir feiring på søndag. Grrrrrrr, jeg vet vel ikke nå(eller i går, da vi fikk 2 tlf om det) hvor vi er på søndag!!

Jeg håper det skjer ting snart, spent på å treffe den lille inne i magen. Støresøsteren venter også, "baby kommer sart" sier hun.

Noen som kan sende litt "fødestøv"?

Skrevet

39 dager igjen...

Skrevet

26 dager igjen og jeg burde få ræva i gir! Har ikke ordna noe til lille babyen...

Skrevet

13 dager igjen. MÅ komme før, orker ikke vente lenger....

Skrevet

15 dager til termin - 7 dager til ks :)

Skrevet

termin idag og ingen tegn enda. Hva venter han på? julenissen?hihi

Skrevet

39 igjen...nærmer seg fort;p

Skrevet

8 dager over termin og snakk om å være lei nå :-(

Hun kommer jo aldri jo...

Skrevet

Har 10 dager igjen til termin og ikke noe tegn til fødsel i det hele tatt.. Bare noen kynnere.. Boooring!! Vil ha ut prinsessen min nå jeg ;)

Sender fødestøv til alle som trenger det jeg;)************ Pluss litt til meg selv ;)!! ********************************

Skrevet

68 dager... lenge men skal flytte om 4 uker, så egentlig føler jeg at jeg har dårlig tid...

Skrevet

1 dag...skal på sykehuset strax for sjekk :-)

Skjer ikke stort her, men jeg kan bli satt igang en av første dagene til uka . Så spennende det her !

Skrevet

59 dager igjen! :o) Å nå skal vi flytte i helgen!! Deeeilig å få det unna gjort før mini melder sin ankomst! Så nå kommer nok tiden til å gå enda fortere enn det den allerede har gjort.. Syns jeg nettopp ble gravid jeg ;) hehe! Dette svangerskapet har bare løpt avgårde...

Skrevet

21 dager igjen, endelig fødeklar og i permisjon! Skal på kontroll i dag, håper ting har begynt å bevege på seg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...