Gå til innhold

Hei alle røykere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna er kjempetakknemlige de har en mor som stiller opp og er der for dem hver time i døgnet.

jeg drikker aldri, reiser aldri noen steder - er der uansett.

Så når de engang blir voksne, så vil nok de ha en fantastisk barndom å se tilbake til.

Du må nok mangle mye kunnskap om hvordan det fungerer her i verden. Ta deg en tur på et gamlehjem, og spørr de som er der om de har røkt og hvor lenge.

Du skal få deg et lite sjokk når du oppdager at røyking ikke er ensbetydende som brå og plutselig død. Mange lever et langt og normalt liv selv om de har røkt tidligere eller fortsatt røyker.

Barna mine kommer nok til å vokse opp til å bli flotte unge mennesker, som har litt mer medmenneskelighet og forståelse for andre enn deg.

Så de kommer nok mest sannsynligvis til å si at de ikke syntes det er så artig at mamma røykte siden det var farlig for kroppen - men at de ikke tok skade av det og at de er like glade i meg uansett.

og du anonym, kan dra deg tilbake i den lille bobblen du kom fra og ta en god kikk på deg selv.

Vil heller være røyker, men et godt menneske - enn å være et slikt snevert menneske som deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mora mi smugrøyker. Hun har fått streng beskjed av leger at hun må slutte. Hun sier til alle rundt seg at hun har sluttet, men det lukter veeeldig anderledes enn det. Så ja, hun tror i alle fall at det ikke stinker røyk av henne!

Skrevet

røyk er for de uintelligente.

Skrevet

Holdninger som dine er for de uintelligente

Skrevet

jeg tror ikke røykere vet at de stinker røyk. jeg er gravid og hver gang en røyker setter seg ved siden av meg, må jeg enten gå og sette meg en annen plass eller holde for nesen.

må være forferdelig for en ikke røyker å være sammen med en røyker tenker jeg.

Skrevet

så du mener en røyker skal måtte forklare for fremmede at de vet at de lukter røyk? det e ringen som gjør sønt.

skulle ha sett jævla teit ut når man går rundt og sier det hundrevis av ganger iløpet av en dag. det skulle ha sett rimelig teit ut når man går og forklarer til fremmede folk, hundrevis av ganger iløpet av en dag, at man vet jo at man lukter røyk.

røyklukta går iallefall over, men slike negative og fordømmende holdninger er det verre med. jeg kan slutte å røyke, men hva med deg?

Skrevet

Påpek hva som er sneversynt. Nevn en eneste liten sneversynt ting.

Skrevet

Jeg tror du har misforstått ordet sneversynt, anonym 23:26.

Å være sneversynt er ikke det samme som å fortelle en røyker at de lukter vondt.

Skrevet

Stor bokstav i begynnelsen av en setning, og etter komma.

Skrevet

Vi trenger ikke si det hundrevis av ganger. Det står jo her at det lukter vondt, så får du ta det til deg eller la være.

Skrevet

HI; hva vil du vi skal gjøre? :) alle vi som røyker i norge skal slutte på flekken? hehe... huffda for en dame..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...