Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg lurer på om dere virkelig tror at det ikke stinker røyk av dere, barna deres og inni bilen deres, selv om dere røyker ute, og har en "røykejakke" hengende i gangen? Det stinker. Av håret deres spesielt. Og barnas klær lukter røyk. Røyk er noe som setter seg i alt, og smitter over i alt. Og står du utendørs, siver det glatt inn et åpent vindu.
Libido- Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Jo det vet jeg. Har sluttet opp i 3 år og kjent det av andre, så ja det lukter. Har aldri trodd noe annet heller =)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 sjekk hva det står på f. eks leverpostei pakka osv sov sånne dagligdagse ting du lar ungen din putte inn i seg, mye farligere enn å røyke ute....
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Da kårer vi dagens lavmålsvar: sjekk hva det står på f. eks leverpostei pakka osv sov sånne dagligdagse ting du lar ungen din putte inn i seg, mye farligere enn å røyke ute....
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Ha ha ha, farligere å spise leverpostei enn å røye ja, det var dagens, ha ha ha. Men røykere stinker ja. Var engang en røyker som sa til meg at det er to måter å røyke på og røyker man riktig lukter man ikke. Største bullshitten jeg noen sinne har hørt. Man merker ikke lukten på seg selv, men alle andre gjør det, det er vel noe alle vet.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 er det mulig? har dere det egentlig godt med dere selv når dere bruker så mye krefter og energi på å hakke ned på alle andre dere mener ikke er like flinke og fornuftige enn dere? må nesten le av dere. stakkars mannfolk som har slike hysteriske kvinnfolk i hus.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #9 Skrevet 1. oktober 2009 Rakke ned på andre? Hvor har du dette fra, da? Her snakker vi om at røykere ikke kjenner lukta av sin egen kropp, håret og klærne. Og at barna deres dunster røyk. Det er faktisk ganske ille. Ikke noen godlukt, akkurat. Bare le, du. Det lukter forresten veldig ekkelt av pusten til røykere også.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #10 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er et hysterisk kvinnemenneske å ha i hus. Fordi jeg ikke røyker. Jeg; En ikkerøyker = hysterisk kvinnfolk. Enda en "dagens". Stakkars mannen min, som må leve med meg. Som ikke lukter røyk. Synd på han, stakkars liten.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #11 Skrevet 1. oktober 2009 Hva så? Tenker mange av alle jåleberter hvor ille det er for alle andre når vi andre skal omgå de? Det oser parfyme, hårspray og diverse andre produkter i en fin blanding. Det like vondt og puste inn det skal jeg si deg. For ikke å snakke om kvalmt. Å ta en tur med bussen kan være rene marerittet fordi det oser av minst 10 forskjellige parfymer da de fleste jåleberter ikke har lært seg å begrense bruken. Man trenger ikke bruke en halv flaske i slengen Kanskje noe å tenke på før man rakker ned på de som røyker?? Jeg skal ikke si at ikke røykere lukter, men hva så?? Pass på deg selv du så går alt så fint atte.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #12 Skrevet 1. oktober 2009 Hi har sikkert luktefri fis og bæsj også.. eller forresten - hun gjør sikkert ingen av delene, siden hun har status luktepoliti - Tipper iq på 81.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #13 Skrevet 1. oktober 2009 Er så enig. Spesielt nå som jeg er gravid sliter jeg med røykere. Det er gud hjelpe meg ikke noen andre som lukter i nærheten av så vondt. F.eks. hvis man er hos frisøren og hun har vært ute et kvarters tid mens fargen blir skyldt ut av håret ditt. Veldig deilig når hun kommer tilbake og bøyer seg over deg, gjerne tett inn mot ansiktet. PJUK.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #15 Skrevet 1. oktober 2009 jeg røyker og lukter selv at det lukter røyk av meg og klærne. ser ikke helt problemet her jeg da?? har folk virkelig så lite at de må hakke på andre? herregud!!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #17 Skrevet 1. oktober 2009 Det kalles ikke hakking. Det kalles fakta.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #18 Skrevet 1. oktober 2009 Fis og bæsj er naturlig stinkys, og går bort når du vifter litt. Fislukt setter seg dessuten ikke i klær, og gir ikke kols eller lungekreft. Både luktesansen og IQ`en til HI er nok høyere enn din, anonym 22:17.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #19 Skrevet 1. oktober 2009 For å si det sånn, alle vi som røyker vet at vi lukter røyk. min er erfaring er å ta litt forholds-regler for å begrense lukt. * alltid røyk ute. * vask bestandig hender når man kommer inn. * puss tennene etterpå. * alltid ha tyggegummi tilgjengelig. Synes ikke det er særlig artig å lukte røyk, men vet dere hva? jeg er hjemme i perm, med to små under to år, jeg står på pletten hele døgnet. er minsten våken om natten, ja da våker vi. så står eldstemannen opp i ni-tiden og da er det påan igjen. Det er husvask, klesvask, mating, bleieskift, støvsuging, vasking,leking, underholdning, matlaging - det om hverandre hver forbanna dag! eneste tiden jeg har for meg selv er når jeg er i dusjen, og de 5 minuttene to ganger for dagen jeg er ute og tar en røyk. Det er den eneste tiden på døgnet jeg er garantert barnefri og egentid. Ingen skal få lov å komme å si at nei det må du bare slutte med, for det er det absolutt ingen som skal få lov å ta ifra meg. Jeg krever ikke mye, men de to sigarettene jeg tar iløpet av en dag skal jeg få lov å unne meg!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #20 Skrevet 1. oktober 2009 Nei, den giftpinnen synes vi alle sammen du fortjener etter å ha jobba så hardt og bra hele dagen.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #21 Skrevet 1. oktober 2009 Herregud.., skaff dere en annen interesse enn å irritere dere over andre!! Idiotisk og smålig oppførsel -
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #22 Skrevet 1. oktober 2009 Ja det synes jeg faktisk at jeg gjør. hva du mener driter jeg i.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #23 Skrevet 1. oktober 2009 Slå gjerne spiker i kista di, du. Barna vil takke deg for at du har vett til å unne deg sånt.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #24 Skrevet 1. oktober 2009 Læreren min på barneskolen var storrøyker. Husker fremdeles den sure ekle ånden! Æsj!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #25 Skrevet 1. oktober 2009 Irriterer oss ikke. Dette var bare til opplysning, fordi mange røykere vet rett og slett ikke at de stinker røyk. Men det er et sårt tema for mange røykere. Ingen liker å høre sannheten når den ikke er søt og rosenrød. Idiotisk og smålig oppførsel kan vi også snakke om. Å røyke når man har barn er idiotisk. Å bruke penger på røyk når de samme tusenlappene det blir i løpet av et år kunne gått på sparekonto for barna, det er målig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå