Dane Skrevet 1. oktober 2009 #26 Skrevet 1. oktober 2009 JEg har også termin 27.sept... MEn det blir jo tydeligvis et oktober barn ;-) Skal settes igang imorgen....
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 1. oktober 2009 #27 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har termin 23. oktober...Men gikk 10 dager over med lillemor,så vi får se når gutten vil komme.... Har vært i myyyye bedre form i dette svangerskapet enn i forrige, så er ikke lei ennå. Har ventet på invalidiserende bekkenløsning i 8 måneder uten å ha tatt fram ktykkene mer enn et par ganger,så dette går over all forventning Hehe, har tenkt på dette med Halloween-baby... Stakkars, om 6-7 år har jeg en pjokk som gråååter før bursdagen sin,"Mammaaa! Kan ikke jeg få slippe å ha en Halloweenbursdag i år?? Vil ikke kle meg uuut!" ,- "Nei men gutten min,klart vi må lage Halloweenbursdag,er jo sååå gøy joh! Her er skjelett-kostymet ditt! ":D -Neida, stakkars,klart han skal få velge, men ser det litt humrende for meg likevel. Jeg er like glad i Halloween som Nemi er ;P
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 1. oktober 2009 #29 Skrevet 1. oktober 2009 17 oktober er UL termin, men går jeg tilbake på befruktningsdato etter den terminen, så var jeg på ferie i Spania, og kan så absolutt ikke ha blitt gravid der.. Terminen som jeg fikk ved 1. UL i uke 12 stemmer med når jeg ble gravid. Det er 8 oktober. Så jeg har en følelse på at jeg kommer til å føde rundt den 8. Selv tror jeg 11 oktober, hehe..
ormeynglet Skrevet 1. oktober 2009 #30 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg skal ha i oktober, men hadde termin 29.09, 2 dager over i dag. Venter og venter.. Skal føde på St.Olavs i Trondheim
Linnea <3 Skrevet 1. oktober 2009 #31 Skrevet 1. oktober 2009 skla også føde i flekkefjord, men har ikke termin før 14 okt:)
Linnea <3 Skrevet 1. oktober 2009 #32 Skrevet 1. oktober 2009 skla også føde i flekkefjord, men har ikke termin før 14 okt:)
mammatilen:) Skrevet 1. oktober 2009 #33 Skrevet 1. oktober 2009 28 oktober her - men som førstegangsfødene med gutt i magen som selv er født GODT over tiden spørs det om jeg kanskje må over i november etterhvert? Satser på en liten tass på termin i Bergen:)
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 1. oktober 2009 #36 Skrevet 1. oktober 2009 Termin er 8. oktober, og da venter vi en ny gutt:-)
anrø Skrevet 1. oktober 2009 #37 Skrevet 1. oktober 2009 Har termin om 16 dager idag:) Full nedtelling nå.Litt vemodig at svangerskapet er over snart.Men godt å få jenta ut:) Dette er midt 4 og siste barn.
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 1. oktober 2009 #38 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg skal tydligvis ha i oktober Hadde termin 30 oktober,så jeg er 1 dag på overtid... Skal føde på st.Olav`s i Trondheim. Åh,hvor jeg gleder meg!!! Snart nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå