Gå til innhold

Hvem skal ha i Oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange er vi med termin i oktober?:) Jeg har termin om 10 dager, å kan egentlig ikke helt fatte at dagen kan være her når som helst:) Noen rundt samme tiden i Stavanger foressten?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også termin om 10 dager, men bor ikke i nærheten av Stavanger dessverre ;)

Skrevet

Jeg har termin 19 okt og går rundt i skrekkblandet fryd over at det snart er over. Hvor ble det av de 9 månedene egentlig??? : )

Venter gutt nr 3 og håper han kommer litt før som de to andre...

Skrevet

Termin om 12 dager :)men kæm vet .. har fått utgidd to andre terminer å :P

Skrevet

Jeg SKULLE hatt i September, men frøkna vil ikke ut enda, så ser ut som det blir Oktober baby på meg... :o) 6 dager over idag!

Skrevet

Jeg har termin 24.oktober:)

Skrevet

Hehe! Jeg skal ha 27 oktober i følge UL-termin. Menstermin er 19 oktober. Går alt som normalt (det vil si etter min flaks) kommer ungen i november en gang.

Men jo a, skal ha i oktober :) Og skal føde i Tromsø, på UNN.

Skrevet

Jeg har termin 9. oktober så begynner å bli rimelig klar for at noe skjer snart. De to andre barna mine har kommet en snau uke før termin, så jeg begynner å vente...

Skrevet

Termin 7/10. Spennende å se når lillegutt kommer ;) Lykke til alle sammen ;)

Skrevet

Jeg skal ha på halloween.. 31 oktober

Lenge til!

Skrevet

venter gutt nr 2 19 okt.. er fra bryne

Skrevet

Termin 3. oktober, skal føde på sykehuset i Tønsberg.

Skrevet

skal ha planlagt ks 19 oktober på Fredrikstad sykhus. Skal bli deilig å få bort den magen nå. Er jo et ork å bevege på seg! ;p

Skrevet

Jeg skal visst ha i okt, hadde termin 27 sep. Har selv bursdag 2 okt, så kanskje hun kommer da??

Skal føde i Flekkefjord, noen andre?

Skrevet

Jeg skal ha 9. okt... om ikke lillepjokk velger å komme ut før eller etter da...

Skrevet

Tja... Har ul-termin 4.11, men skal startes to uker før, så det vil si omtrent fra 20.oktober, det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...