Mamma`n til Sandra Skrevet 6. oktober 2009 #26 Skrevet 6. oktober 2009 jeg har og uttak og innsett i uke 42 skal på ul på fredag nå for å se hvilken dag det blir på Lykke til alle samen. Må vi få mange positive tester i slutten på oktober
kaffeplante Skrevet 6. oktober 2009 #27 Skrevet 6. oktober 2009 flerre enn meg som skal på St.Olav på UL nå på fredag?
kaffeplante Skrevet 6. oktober 2009 #28 Skrevet 6. oktober 2009 Hjelp hva vil dere råde meg til å gjøre... jeg ble forvirret av dere som sa at det er igjen resteer på ampullene og at det kan brukes....jeg tok 50 fra den som var "oppbrukt" og 100 fra den nye.....vet jo ikke om jeg tok 50 da.....gikk jo fint ann å skru den gamle opp til 200 og mere...ville dere tatt 25 fra den nye for å sikre nok dose...???huff hvor jeg angrer p åat jeg tok restene...
Mamma`n til Sandra Skrevet 6. oktober 2009 #29 Skrevet 6. oktober 2009 Puregon ampullene inneholder 100IE mer en det som står på den. Dersom du da har en på 300 så inneholder den 400. Om du da foreksempel har 100 igjen på en ampull men skal ha 150 så stiller du den inn på 100 og injiserer det og så bytter du ampulle og stiller den inn på 50 og injiserer. så lenge du klarer og trykke den helt inn etter du har stillt inn pennen så får du i deg dosen du har stillt inn på. om den stopper før så må du renke det sammen så du får tatt resterende på en ny ampulle. Håper dette ga deg svar på det du lurer på.
kaffeplante Skrevet 6. oktober 2009 #30 Skrevet 6. oktober 2009 ok men da har jeg altsåtatt 50 fra den gamle da selv om den egentlig skulle vært tom....pluss 100 fra den nye...satser på det...
Mamma`n til Sandra Skrevet 6. oktober 2009 #31 Skrevet 6. oktober 2009 Så lenge du klarte og trykke knappen på pennen helt inn så skal du ha fått i deg det du skal ja Det går ikke ian å trykke den inn så lenge den er tom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå