Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei tenkte å samle alle som skal ha uttak/innsett i uke 42!

Selv skal jeg ha fryseforsök da, i naturlig syklus. hadde det sist gang for 2mnd siden også. mistet uke 5+2 da:( bedre lykke denne gang...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ska ha uttak og innsett i uke 42:) Veeeldig spent

Skrevet

så göy kaffeplante! da får vi fölges på veien! er det ditt förste forsök eller?

Skrevet

jepp er første forslk.starter på sprøyter på onsdag.veldig spent på o mkroppen går i fistel da...hvor hører dere til da?St.Olavs her

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Første søskenforsøk på oss i uke 42 :-)

Så vi må kjøre hele løpet med uttak osv :-p Begynner med sprøyter i morgen.

Vi hører til på Ullevål.

Skrevet

Vi skal ha første forsøket vårt på st.olav i uke 42 :o) Begynner med sprøyter i morra.

Skrevet

å velkommen alle!

ja jeg hörer ikke til i Norge engang, bor i Stockholm, så Karolinska er mitt tilholdssted...;) men er jo norsk, har bodd her i to år nå.

synes det er fint å ha kontakten med dere i den Norske tråden, föler meg mere "hjemme" her;)

Skrevet

Hei!

Startet sprøyter i går etter fem uker me sprayxxxxxxxxxxxxx!!!!!!!

Skal faktisk bli godt å se om kroppen roer seg litt. Har vært helt koko denne runden..

Ut mandag uke 42 tror jeg...

Ble også gravid sist, men varte ikke så lenge. 8. runden nå...så klar for et barn kan man si...

Lykke til alle samman...

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Ja du slår meg....

Jeg begynner på sprøyter i dag og har gått på sprøyter i litt over 4 uker :-p

Håper så inderlig at kroppen roer seg jeg også.

Jeg skal på ul den 8 så vi får se om de er store nok til å høstes da :-p

Skrevet

Hei Bjørnen Colargol... :-)

Hvorfor sprayer du så lenge? Jeg har hatt endooperasjon...

(Håper ikke jeg har spurt før)

Bruker Syranela...ugh...

Elllers skal jeg ha

Puregon + Menopur + Klexane + Prednisol + Cyclogest

Lykke til...

Skrevet

Hei!Da blir det første frys forsøk på oss i uke 42=)

Har bare 1 egg på frys...Håper på full klaff.Lykke til=)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg tror at jeg sprayer så lenge for at det skulle passe inn hos Ullevål.

Jøss så mange medisiner du går på da Nurket1.... er det pga endo'en det eller?

Hehe, vi lurer alle på det de andre driver med :-p

Skrevet

Gammal...mange forsøk og endo...og likevel har jeg trua!!!!

Skrevet

Skal også ha uttak/innsett i uke 42. Dette er andre forsøk på Rikshospitalet. Er kjempelei av hormonkurene, men hva gjør man ikke for å lykkes :-) Jeg skifter fort mellom optimisme og pessimisme for tiden, men forsøker så godt jeg kan å holde motet oppe.

Ved første forsøk ble jeg gravid, men mistet i en MA. Dette ble ikke oppdaget før i uke 8 så denne gangen skal jeg ta jevnlige blodprøver dersom jeg skulle bli gravid for se at alt utvikler seg normalt. Synes det var kjempekiipt å gå så lenge uten at det ble oppdaget ettersom vi da hadde fortalt nærmeste familie om graviditeten. Dette vil jeg ikke skal skje igjen!

Skrevet

Dette er min 8 runde for søsken...10 totalt...med full hormonrunde hver gang...aldri hatt frys...

Jeg vet alt om hormonberg og dalbane....

Håper lykken slår til denne gangen....

Man mislykkes ikke før man gir opp....

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Har vært så mange tråder på oss i uke 42, men vi kan godt fortsett å skrive på denne :-)

Jeg har i dag satt min 5 sprøyte og kjenner ingen ting ennå, hmmm..... synes jeg burde begynt å kjenne at det skjer noe nede i mageregionen nå, men det er vel kanskje litt tidlig. Husker ikke når jeg begynte å kjenne noe de forrige rundene jeg :-p

Ellers har jeg ikke fullt så mange svetteælinger og hodepinen er ikke fullt så intens. SÅ da håper jeg at jeg skal få trent litt igjen denne uken!

Jeg går på 225IE gonal-f.

Ny UL er 8 oktober :-)

Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

hei allei hoppas!

så göy at vi har blitt så mange da! :)

det blir noen spennende uker fremover....

mange i forskjellige situasjoner og.

jeg veksler mye fra optimisme til pessimisme selv, man blir helt svimmel av hele ivf-karusellen...

men vi gir aldri opp uansett hva som skjer...;)

Skrevet

Hei.

Jeg er også på dag 5 med sprøyter...tar 125 iE Puregon.Merker ikke noe til symptomer tror jeg...gråter lettere men kjenner ikke til noen fysiske ting der nede enda i alle fall...er så spent på UL nå på fredag....er det egg...store nok...blir de bekruktet osv....

Skrevet

Hei melder meg inn her jeg.

Sprøyter på 5 dagen, klexsane og 262.5gonal f

Sprayet siden 6 september. Mitt 4 forsøk(5 med frys)

Men gir ikke opp enda, tar en 3 pack hos Hausken.....

Hetetokter er bedre nå etter sprøytene, har vært veldig plaget, stineminmannen er veldig glad for at sprøytene har gjort det lettere, det går jo utover han kan man si.

Begynner å kjenne det litt i magen, spent på ul , håper alt ser bra ut...

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jøss så stor dose du har da stinemine.... Men kanskje ikke rart du begynner å kjenne noe da?!?!

Selv fant jeg frem mine notater fra det forsøket hvor jeg lyktes. Da hadde jeg skrevet at jeg begynte å mensmurringer på sprøytedag 6 så.... Ja, ja vi får se i morgen da om jeg kjenner noe. Håper at det blir noen store fine egg snart i alle fall....

Skrevet

kjenner fortsatt ingenting jeg....det er invendig ul man tar ja?flere med ul denne uka?

Skrevet

ja, jeg har UL på fredag.. Men har ikke de helt store forhåpningene da jeg er HELT sikker på at jeg ødela alt på fredag når jeg presterte å sette sprøyta uten at noe særlig kom inn.. Helt utrolig at det går ann, men, men.. må vel gå noen dager ekstra på sprøyter regner jeg med..

Ellers så kjenner jeg litt innimellom i magen. I går og dagen før har jeg bare kjent det etter at sprøyta er satt. Men i dag kjenner jeg litt aktivitet på venstre side helt fra morgenen av.. er jo så Kvalm at jeg brekker meg veldig ofte.. Noe dritt altså.. Og innmari hodepine.. den kom ikke før den dagen jeg skulle begynne på sprøyter... men bortsett fra det er alt bra ;o)

Håper det er positivt for min del at jeg kjenner aktivitet i magen til tross for at jeg mistet en dose da.. *krysse fingrene*

Og at der er maaange fine egg på Ul fredag.. spennende!! Hvordan går det med dere da?

Nå nærmer det seg for oss jenter :oD

Skrevet

dersom man er så kvalm at man kaster opp skal man kontakte klinikken

Skrevet

hei melder meg inn her jeg også. har hatt 3 neg icsi + 2 avbrutte.

Fikk 1 egg på frys etter første forsøket i 07 og har startet med det nå og skal på UL i morgen, har vel egentlig ikke helt troen på dette forsøket men håper jo.

Håper på mange positive tester hos alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...