Synnøve_Solbakken Skrevet 28. september 2009 #26 Skrevet 28. september 2009 Rer stort sett opp hver dag, legger bare dynene dobbelt da, ikke noe dill og dall. Burde lufte dem mye oftere, men det er jo nesten alltid vått på verandaen og vinduskarmen, da syns jeg det er ekkelt å henge dynene der. Så når sola skinner så får de henge ute
Mamma´n til lillemor Skrevet 28. september 2009 #27 Skrevet 28. september 2009 Nå som jeg er hjemme så bretter jeg dynene ordentlig opp over putene nesten hver dag etter at vi har vært på badet. Så lufter jeg i flere timer. Men nå som jeg har lært at man bør la madrassen puste litt pga midd, så skal jeg heller brette dynene nederst i fotenden. Sengeteppe legger jeg bare på når vi skal ha besøk.
-Lane- Skrevet 28. september 2009 #28 Skrevet 28. september 2009 Rer sengene hver dag. Har bestandig gjort det.
FruTB Skrevet 28. september 2009 #29 Skrevet 28. september 2009 Tja - jeg strekker bort alle krøller på lakenet, får overmadrassen på plass igjen (den sklir alltid litt iløpet av natten), rister putene, og bretter dynene ned slik at madrassen får luftet seg.
junior&vesl@ Skrevet 28. september 2009 #30 Skrevet 28. september 2009 Jeg rer opp alle sengen hver dag. Litt manisk der tror jeg...for hvis jeg av en eller annen grunn ikke har redd opp senga og finner ut det rett før jeg skal legge meg. Ja, da rer jeg opp senga! :-) Klarer liksom ikke legge meg i en uoppredd seng... That`s me
Tøysetipp Skrevet 28. september 2009 #31 Skrevet 28. september 2009 Som oftest. Har 'støv' på hjernen og liker å legge meg i en redd seng.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. september 2009 #32 Skrevet 28. september 2009 jeg tror ikke det har skjedd
Mammapudding Skrevet 29. september 2009 #33 Skrevet 29. september 2009 Nei, rer opp senga når jeg skifter sengetøy..så ca 1 gang i uka:)
Gemini77 Skrevet 29. september 2009 #34 Skrevet 29. september 2009 Ja, rer senga i den grad at jeg rister dyna litt og bretter den i 4 og legger den nederst ved fotenden slik at madrassen får luft. I tillegg setter jeg vinduet skikkelig opp hele dagen. På barna sine rom så bretter jeg dyna til lillegutt i 2 og legger ved fotenden og dyna til lillesnupp henger jeg over enden av sprinkesenga. Da ser det både pent ut og madrassene får luft. Syns det er mye koseligere å komme inn på soverommet om kvelden når det ser orndetlig ut og sengen ser innbydende ut. En krøll av dyner og puter syns jeg ikke ser så innbydende ut.
Knotten & lille persille Skrevet 29. september 2009 #35 Skrevet 29. september 2009 Ja, rer alle sengene hver dag, men ikke med sengeteppe og pynteputer.
Bøtteknott Skrevet 29. september 2009 #37 Skrevet 29. september 2009 Samboer rer opp på sin side når han står opp hver eneste gang, mens jeg "glemmer" det flere ganger enn jeg husker det... :-)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 29. september 2009 #38 Skrevet 29. september 2009 Nope,aldri:-) Men samboer gjør det innimellom..
Raych Skrevet 29. september 2009 #39 Skrevet 29. september 2009 Nei, her ligger dyna brettet til side slik at den får luft i løpet av dagen. Vil ikke at midden skal kose seg under dyna hele dagen:) Det anbefales vel forsåvidt å ikke re senga hver dag ettersom midd etc blomstrer både i sengklær og madrass da. Kan ikke si at dette er bakgrunnen for at vi ikke rer sengen, men vi liker at dynen og lakenet virker utluftet når vi legger oss om kvelden:)
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 29. september 2009 #40 Skrevet 29. september 2009 Ja, gjør som regel det. Føler ikke soverommet ser ryddig ut om senga ikke er redd opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå