Gå til innhold

Oktober Opprope ! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens termin 4 og ul termin den 9 her. Klar som ett egg. Kom ut lillegutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det 2. oktober så det nærmer seg veldig nå:)

Skrevet

30 oktober her...føles ut som en evighet til vi får treffe gutten vår:) har ei datter på 2 år fra før,så har egentlig nok å henge fingrene i:)

Skrevet

29. oktober her:)

Sprella har festa seg med hodet ned og formen er fin så nå gjelder det bare å nyte den siste tiden og smøre seg med tålmodighet:)

Skrevet

28 oktober har vi termin =) :D

gleder oss masse

Skrevet

Termin 26. oktober. Gleder meg sånn!!!

Skrevet

Mens termin 4 oktober og UL termin den 9`ende :))

Jeg er klar og ikke klar om en annen til fødselen. Skjer myyyye nedi "systemet" for tiden gitt :S

....Meeen jeg må nok smøre meg med tålmodighet da jeg har 2 barn fra før som jeg gikk over termin med.

Skrevet

ja nå nermer det seg bare en uke igjenn . menstermin er 9 okt ul termin 5 .håper han snart kommer

Skrevet

Termin 23. oktober, nærmer seg! Ut i permisjon snart-kjempesprøtt! :D

Skrevet

Har både menstermin og UL termin den 9 oktober.. ER HELT KLAR NÅ!!!

Skrevet

Mens termin 8 oktober, og det er den som stemmer med befruktningen, UL termin 17 oktober, så jeg både håper og tror på fødsel en gang mellom de 2 datoene :)

Skrevet

Endelig vår mnd!!

Jeg har termin 20 oktober. Ser det er to andre her inne som har samme dato. Blir spennende å følge dere alle sammen og se hvem som føder før, til termin og hvem som går over:-)

Gjest eelis+guttespire *fødeklar*
Skrevet

Snart er det oss jenter! Jippi! :-D

Skrevet

Mens termin 8 okt, UL 10 okt.

Gleder meg veldig til å møte prinsessen nå.

Skrevet

Har menstermin 5. oktober, har bursdag selv 10 oktober og ULterminen er 15 oktober. Blir spennende å se når han kommer=)

Skrevet

Termin 14 oktober. Gleder meg innmari til å møte lillebølla :)

Skrevet

K.S 01.10.2009 så altså 1. oktober ;-) termin 15. Oktober..

gleder oss villt og nå skal det snart skje, like uvirkelig og hærlig for hver gang ;-)

Skrevet

jeg har mens termin 4 oktober og ultralyd termin 8. Haaper paa at han kommer i loepet av helga:)

Skrevet

Mens-termin er 13.oktober og ul-termin 11.oktober hos meg:) Forholder meg til ul-terminen.

Var hos jordmor i går og hodet er festet!:=))))) Nå skal vi bare vaske leiligheta (eller mannen skal) og så kan storken komme;)

Lykke til videre til oss alle!

Skrevet

Jeg har termin 30/9, altså i morgen. Men ser nok ut til at det blir oktober-barn på meg også. Håper bare det ikke drøyer for lenge. Dette er min nr.2. Med førstemann gikk jeg en uke over termin, og det var den lengste uka i mitt liv føltes det som. Noen som har født flere ganger som vil dele erfaringer ifht nr. 2 og overtid?

Skrevet

Termin den 18, men hun er velkommen any day! Føler jeg kun ligger her på vent/modning om dagen.

Skrevet

Her er terminen 2 oktober, Syns de siste ukene har bare rast avgårde, kan jo skje når som helst nå, men tviler på det gikk en uke over sist gang også ble jeg strippet. hadde hvert gøy om lillemor kom den 7 for da har pappan bursdag. gleder meg så fælt til og få se tulla våres

Skrevet

Mens termin og termin ifht eggløsning er 16 oktober, ul terminen er 22 oktober. Men han kan godt komme 10 okt for da har pappaen bursdag=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...