Gå til innhold

Oktober Opprope ! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da e det snart endelig våres månde ! Gleder mæ som en unge nu!

Har UL-Termin 12 Okober og MensTermin 5 Oktober .

Ting nermer seg med storm skritt ! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hurra for oss! Nå har de fleste av oss fullgåtte svangerskap, og bebisene kan i teorien komme når som helst.Spennende!

Termin 20 okt!

Skrevet

menstermin 2.oktober og ultermin 6.oktober:)) detta er spennende!!:))

Skrevet

Ja eeeeeendeliiiiiiig er det vår tur :D:D:D

Termin 14 oktober, venter i spenning :D

Skrevet

Hurra!! Endelig skal vi snart få møte de små som har ligget så lenge i magen:-) Jeg har termin 17.oktober og er helt klar for å bli mamma:-)

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Termin 7 oktober her:) Gleder meg til å treffe den lille inni der.. Jeg synes det er helt uvirkelig at det har levd et lite vesen inni meg i snart 9 mnd. Jo mer jeg tenker på det, desto rarere synes jeg at det er:)

Skrevet

Har termin den 12 oktober ;D!!!!! 14 dager igjen bare;)

Skrevet

Ser ut som jeg har sist termin ja, har ikke før 28 oktober jeg, meeen bare 30 dager igjen :) Måtte de gå virkelig fort!!!

Skrevet

15 oktober. Jammen ikke lenge igjen. Dette er nr fire, men det er like uvirkelig hver gang!! Lykke til jenter ;-)

Skrevet

19okt her:o) ikkje mangen ukene igjen:o)

Skrevet

20.oktober her!! :) Jeg er klar for fødsel!!! Gleder meg!!

Skrevet

Har alltid tenkt på dere med termin som bare "litt" lengre på vei enn meg, men nå virker det som dere er såååååååååååååååååå mye lengre avgårde ;) Lykke til alle sammen! Snart oss i november sin tur ;)

Skrevet

Har alltid tenkt på dere med termin i Oktober som bare "litt" lengre på vei enn meg, men nå virker det som dere er såååååååååååååååååå mye lengre avgårde ;) Lykke til alle sammen! Snart oss i november sin tur

Skrevet

Ja, det er sprøtt at vi er så nærme! Tiden har gått fort synes jeg.

Har UL-termin den 10.oktober og menstermin 12.oktober.

Lykke til alle sammen!! :)

Skrevet

Her er terminen 23. oktober...Har omsider blitt klar for ny baby.... Vet ikke om jeg er heeeelt klar for ny fødsel,men kan jo igrunnen ikke unngå den ;P Knis. Jaja, så lenge jeg kommer meg under 30 timer på den,så er det greit :)

Forrige gikk 10 dager over før hun endelig kom,så har ikke håp for en før termin denne gang.

Veeeldig lykke til fruer og frøkner! Dette blir verdens mest spennende oktober!

Og, hvis noen går masse på overtid sånn til forbi Halloween, så har jeg et godt forslag til kostyme :D Høygravid zombie, med noen vannballonger du kan skvise med lårene...Når folk ser at du er ekte gravid,- og du kan innimellom rope,"Vannet gikk!" så blir den mest skremmende på ethvert halloween-party. Knis knis ;)

Skrevet

Egen termin 19 oktober (menstermin), ULtermin 27 oktober. Kan vel fort bli november ... :( Men håper på oktoberbarn :)

Skrevet

Har KS om et par uker + et par dager (hemmelig, tilfelle noen kjenner meg her inne :)) Så er bare ca to uker igjen til jeg er tobarnsmamma! : DEILIG! Er dritalei av å være gravid no!!

Skrevet

Termin 19 okt. 21 dager igjen og fødeklar i dag;)

Skrevet

har termin 14 okt, og er skikkelig fødeklar :D er førstegangsfødene, så blir sikkelig spennende:) :):):):)::):):) venter på prinsessa si:)

Skrevet

Ja, endelig :) Termin 23 oktober, men regner med hun kommer om 2uker:)

Skrevet

Menstermin 15.oktober, UL termin 21.oktober. For meg kan knøttet bare komme nå. Kjenner jeg begynner å bli lei av å vente.. :o)

Skrevet

Menstermin 21 okt og ultralydtermin 22 okt.

Kan komme når som helst etter 4 okt ifølge samboer. Er på jakt fra 01-04 ;-)

Skrevet

termin 14. oktober, og veldig klar! Avtalen er at han kjem to veke før, så får sjå om han kjem på onsdag ;)

Skrevet

Menstermn 16 okt, ultermin 19 oktober ! VIL HA DEN UT hehe !

Jeg skal prøve det med vannballongene uglemamma haha !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...