Gå til innhold

Hvor mye lakserolje kan jeg ta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det er bra har jeg ikke sagt. Ta å les før du spyr ut dritet ditt! At du tror jeg er gravid, tyder på at du sitter med fantasier og synsinger oppe i knotten din. Jeg er ikke gravid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt greit å være uenige i sak, men man burde klare å holde diskusjonen på et sakelig nivå likevel. Det er usakelig å bli sutrerte og komme med ukvemsord som en liten drittunge fordi ikke alle er enige med deg.

Skrevet

Jeg forstår heller ikke hvorfor HI er desperat for å få ut ungen når hun bare er 39+5 uker på vei. Hun er jo ikke kommet til termin en gang.

Vil du virkelig risikere ditt og ungens liv?

Ungen kommer når DEN er klar og når du sliter deg ut på denne måten kan det virkelig bli en tung fødsel. Dette er tiden til å slappe av og lade opp til fødselen.

Du blir vel rimelig lei deg om det viser seg at ungen enten blir hjerneskadet, død eller noe annet?

Skrevet

oi...så mange svar. Jeg hadde jo rett i at det var mange som sikkert kom med innlegg som ikke var svar på det jeg ønsket:) Jeg har lest opp gjennom mange år her på disse sidene at folk har prøvet lakserolje for å se om ting skjer. Har lest mange svar fra; jeg har bare blitt løs i magen til totalruptur etter styrt. Men å si at jeg risikerer livet til barnet mitt og at noen blir kvalm av det svar, syntes jeg er helt forferdelig å lese. Det er så mange fine damer som har valgt å prøve dette. Syntes det er grusomt stygt å skrive, når man ikke sitter på medisinske faktaopplysninger, men kunnskap plukket opp fra div. mammanett.

Skrevet

Gravide som kjører bil gjør meg kvalm. Det er farlig å kjøre bil. Tenk at dere vil risikere livet til deres ufødte liv med å velge å kjøre!!!! Uansvarlige, dårige mammaer dere kommer til å bli!

Skrevet

Du velger selv hvem du vil høre på. Hvis du ikke er interessert i å høre flere meninger enn din egen burde du ikke legge inn et innlegg her.

Hva vet du om den medisinske kunnskapen til folk her inne. Det er mange av oss som har helsefaglig utdannelse og ikke bare baserer kunnskapen på informasjon fra sider som dette.

Skrevet

Jøss.Og si at jeg risiker livet til barnet mitt av å ta lakserolje syntes jeg er en drøyt ting å skrive.Det må vel jeg få lov å mene. Folk her kan utgi seg for å vere hjernekirurger på tull for alt jeg vet. Jeg siler veldig ut det jeg stoler på inne på disse sidene. Det burde du også. Jeg har enda ikke sett en link til håndfaste medisinske faktaopplysninger her inne på dette,nei. Bruker heller fornuften og konkluderer ut i fra det jeg har hørt fra folk jeg stoler på og det jeg har lest og hørt fra sikre kilder. hi

Skrevet

Jeg er helsefagsarbeider og baserer ALDRI min kunnskap på informasjon her inne fra. Trenger jeg medisinske råd angående gravidiet spør jeg jordmor, gynekolog eller fastlegen min og det anbefaler jeg også andre å gjøre.

Denne diskusjonen har du helt sikkert ikke blitt klokere av. Anbefaler deg å ta kontakt med din egen jordmor eller fastlege i morgen og stille spørsmålet ditt til dem. Da er du sikker på at du får et sakelig svar.

Det jeg ble provosert av er at du skar alle over en kam og sa at vi ikke hadde medisinsk kunnskap, men at vi alle henter info fra slike sider. Men jeg er helt enig med deg i at du ikke på noen måte kan vite hvem som har rett eller ikke, ei heller hvem som har den utdannelsen de påberoper seg eller ikke.

Ønsker deg lykke til med fødselen. Håper den starter av seg selv i løpet av kort tid. Gjentar rådet fra min jordmor. Slapp av og hvil så mye som mulig, for det er en grunn til at mange fødseler starter om natten når man hviler.

Skrevet

Takk for et fornuftig svar anonym 17:55:) Beklager at jeg tok alle over en kam. Var ikke meningen. Ble bare litt ivrig i kampens hete:)

Skrevet

Bare hyggelig! Jeg fikk datteren min på overtid og vet akkurat hvordan du har det. Jeg prøvde bringebærkapsler, sterk mat, akkupunktur, kanel og trapper selv, men til ingen nytte. Fødselen startet av seg selv etter lang natt med god søvn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...