Gå til innhold

Hadde dere blitt skuffet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis mannen deres glemte første time hos legen angående problemer med å bli gravid?

Fikk timen på mandag,og skulle dit i dag klokka 12. Vi snakket om det senest i går,så er ganske skuffet for at han ikke har sagt noe som helst!

Vet man kan glemme ting,men akkurat sånne ting syns jeg ikke man glemmer..

Skal såklart si noe etterpå,bare lyst til å vente litt for å se om han husker det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det er faktisk mulig å bli så skuffa for noe så lite altså...hm...

Skrevet

Kanskje han er skuffet fordi du ikke ringte med en gang du hadde vært inne hos legen sånn at han ikke spør deg om det pga det?

Skrevet

Kanskje han egentlig ikke har lyst til at dere skal bli gravid siden han glemmer legetimen?

Skrevet

Hadde aldri blitt skuffa over noe sånt. Bare kravstore damer kan bli skuffa over en bagatell som dette. Skjerpings her.

Skrevet

Hadde du vært gravid, så hadde jeg trodd at du var hun gravide dama som ble skuffa over at svigermor ga henne kompliment for kaken hun bakte.

Skrevet

Hæh? Nå falt jeg ut her.

Er du skuffet over at HAN ikke har spurt? Syns det er rart at du selv ikke har snakket med ham om hvordan timen gikk. Kællen min hadde blitt lei seg om jeg ikke hadde delt det med ham.

Skrevet

Jøss,da er dere jammen meg flinke! syns det er en ganske viktig ting og huske på jeg da,kanskje vi faktisk ikke kan få barn?

Tror egentlig ikke på at dere ikke hadde blitt skuffa ;)

Regner med at han vil ha barn,siden han er med på prøvingen hver måned,og har vært med i 1 år.

Han kan ikke ta tlf når som helst på jobben,derfor ringte ikke jeg.

HI

Skrevet

Skjønner godt du er skuffet jeg HI! Det første jeg hadde gjort da jeg kom inn døra hadde vært og spurt hvordan det gikk!! Tviler sterkt på at mannen din går og venter på at du skal dele det med han!

Forøvrig kunne mannen min fint glemt noe sånn han også,mannfolk!! Men jeg hadde også blitt skuffet!

Skrevet

Jeg forstår også at du er skuffet! Siden mannen din ikke kan nås på tlf,er det da mest naturlig at han ringer deg?!

Syns jammen meg dere andre er "beintøffe" som ikke hadde blitt så mye som litt skuffet.

Skrevet

Jeg hadde nok følt meg litt snurt også skal jeg si deg men han har nok ikke glemt men tenker kanskje at du sier i fra hvis det er noe spennende å fortelle. Sånn er mannen min, irriterende men sant (og ja jeg blir skuffet innimellom selv om jeg vet hvordan han er).

Skrevet

Hi, du spurte og jeg svarte. Og svaret mitt var at jeg hadde ikke blitt skuffa. Herregud. Skal mere til før jeg blir skuffa.

Dessuten, så er det ikke sikkert at han husker det. Så går du rundt og er skuffa fordi han ikke spør? Hvorfor kan ikke du bare fortelle hvordan det gikk da?

Utrolig mye man skal gå og bli skuffa over.

Skrevet

Nei, faktisk ikke... Hadde aldri tenkt på å vente på at han skulle spørre. Da vi var gjennom den prosessen der, øste jeg ut alt før han rakk å komme inn døren.. Men hvis han hadde glemt å møte opp til sin legetime (jeg forstod innlegget sånn da jeg leste det første gangen, hadde jeg nok blitt litt grinete, ja...)

Skrevet

hehe...

Nei, jeg hadde ikke blitt skuffet.

Hadde jeg blitt det hadde sambo sagt: "Du hadde da ringt med en eneste gang om du fikk vite noe viktig?? (For det hadde jeg) og siden du ikke har nevnt det, vet du vell ikke noe enda?"

Det er vell ditt ansvar å fortelle han det du mener han trenger/ønsker å vite? Jeg ser at du gjerne vill bli spurt, For det er sån vi jenter viser at vi bryr oss.

Sambo (og mange andre menn) hadde følt de maste om de skulle spørre om sånt med en gang....

Om du lurer på om han har glemt hele timen kan du jo si noe sånt: "lurer du ikke på hvordan det gikk i dag?" Da merker du fort om det er glemt eller ikke

Skrevet

Dere som syns HI er kravstor osv,mener dere virkelig det?? Hvis HI har vært prøver ett år,så er det ganske spennede og viktig hva som skjer hos legen nå! Skal fks mannen inn til sædtesting osv.

Jeg hadde blitt skitsur hadde mannen min glemt noe sånn! Men da er vel jeg også kravstor tydeligvis!

Skrevet

Jeg trodde det var han som skulle ha timen og glemte å gå. Da hadde jeg forstått du ble skuffet, men om det var du som hadde timen og ikke uoppfordret har fortalt han om den syns jeg du bare er rar. Han er ikke tankeleser og vet at du forventer at HAN skal spørre hvordan DIN time gikk.

Skrevet

Ja det er min time! Men alikevel så dreier dette seg om han også da! Det er VI som skal ha barn,ikke bare jeg.

Jaja,så er jeg vel rar-men jeg syns det er ganske sårende at han ikke har ringt når han fikk ledig tid på jobben og heller ikke spurt når han kom hjem.

Kunne forsåvidt ønske jeg var som dere og ikke brydde meg!

HI.

Skrevet

Det er ikke så lett å huske på alt alltid. Jeg er en sånn som glemmer. Jeg husker det kanskje 10 ganger i løpet av dagen, men aldri når det passer. Så glemmer jeg å ringe når jeg har tid, men husker det når jeg er veldig opptatt. Det jeg prøver å si er at han helt sikkert synes det er like viktig som deg, men at det er mulig å glemme siden det ikke har vært på hans egen timeplan....

Skrevet

ja litt. Men hadde ikke laget noen krangel utav det hvis det er det du fyrer oppunder

Skrevet

Jeg har overhodet ikke tenkt å lage noe krangel. Er bare skuffet. Har prøvd så lenge(ett år føles hvertfall sånn) og derfor hadde jeg regnet med at denne timen også var veldig interessant for han,så interessant at han ikke glemte den.

HI

Skrevet

Det er ikke snakk om å bry seg, HI det handler om å se at mennesker er forskjellig...

Jeg og kunne ØNSKE at min hadde spurt om ting som var viktig for oss, men han tenker ikke på samme måte.

Det må man faktisk bare akseptere om et forrhold skal fungere i lengden!

Anonym 19:31

Skrevet

Er det første legetimen du har, ang. det å ha problemer med å bli gravid?

Hvis du klare å bli skuffa over denne bagatellen, så lurer jeg på hvordan det vil gå med deg når dere får barn.

Skrevet

Han er bare en mann husk...

Mannen min har ikke husket en eneste sv.kontroll de gangene jeg har vært gravid. Hadde sikkert glemt fødslene også hvis det var en ting man hadde en dato på:-) Han bryr seg mye om meg og sine barn likevel.

Hvis du er lei og frustrert fordi dere ikke har laga noen barn enda- ikke la det gå utover han, det kan ødelegge forholdet deres

Lykke til!

Skrevet

Hjelpe meg sjæl, her tror jeg mange har tatt på seg "politisk korrekt"-brillene og er så voldsomt solidariske med mannen at det nesten smerter. Hvor mange av disse tuppene som med hånden på hjertet virkelig kan si at de "ikke hadde brydd seg det minste" om mannen ikke hadde spurt om hvordan det gikk hos legen, enten er store feminister, eller så lyver de.

Snu det litt på hodet. Mannen skal til legen for å sjekke sædkvalitet. Hvor mange her inne hadde ikke da brydd seg med å spørre mannen hvordan det gikk hos legen? For mitt vedkommende hadde jeg sikkert blitt med ham også, men det er meg!

Nei jenter, her synes jeg det faktisk er PRINSIPPET som er viktig - at mannen viser at han bryr seg om situasjonen.

Skrevet

Takk 19.58 :) Noe av det som er poenget mitt,JEG hadde gått og tenkt på det hele dagen hvis det var mannen min som skulle. Og det tror jeg flere her inne hadde gjort,og dermed forventer man det samme tilbake!

Vi har allerede ett barn,så jeg tror ikke du lenger opp trenger og bekymre deg over hvordan jeg blir når vi får barn,

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...