Gå til innhold

Hadde dere kjøpt sko til 2500 kr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant noen drit kule fornarnia støvletter i semsk skinn...men har vell egentleg ikkje samvitighet til å bruke så mykje på eit par sko....har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, aldri i verden!!

Kjøp deg støvletter til 500 kr og gi 2000 kr til de sultne barna i Afrika i stedet..

Du TRENGER ikke sko til så mye penger, men sultne barn TRENGER penger....

Skrevet

Ja det kunnet jeg finne på å gjøre. Har nettopp kjøpt meg støveletter til 2000; (når jeg endlig fant noe som passet min legg så sitter pengne løst) og i fjor kjøpte jeg meg sko til 1600;

Når skoene er gode og jeg bruker de,så ser jeg ingen problemer med å bruke penger på sko.

Skrevet

Har aldri brukt så mye på sko, men har brukt det på en veske, som jeg tar godt vare på, er veldig glad i, og som antagelig blir billigere pr dag i bruk enn billigere vesker jeg har kjøpt og kastet langt inn i skapet... er ikke fremmed for tanken på å kjøpe støvletter til den prisen hvis jeg finner noe jeg virkelig ønsker meg og kommer til å bruke mye.

Skrevet

Er det enten eller? Enten kjøper vi dyre sko, eller så gir vi penger? Noen greier faktisk gjøre begge deler.

Ja, jeg hadde kjøpt sko for 2500 om jeg fant noen jeg likte og visste jeg kom til å bruke:)

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke det.

Skrevet

For et år siden kunne jeg glatt gjort det! :-) Nå er jeg inne i en periode hvor jeg prøver å være "flink" med penger, så akkurat nå hadde jeg ikke gjort det. :-)

Skrevet

Jeg hadde ikke fått meg til det om jeg hadde hatt råd, heller. Føler ikek at jeg trenger så dyre sko :o)

Skrevet

nei det ville jeg ikke gjort.

jeg ville heller bestilt pizza fra peppes 6 ganger :D

(oki, jeg har ekstremt lyst på pizza)

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke gjort uansett hvor rik jeg hadde vært!

Skrevet

Hmm... Hadde jeg hatt litt ekstra penger så hadde jeg slått til og de hadde tilsvart til mine kriterier: Litt tidløse, passer til mye og veldig gode på foten. Kvaliteten må virke veldig god, slik at ved å ta godt vare på dem kan jeg bruke dem i et par år minst!

Skrevet

Nei, det hadde jeg nok ikke med mindre det er langt over gjennomsnittelig kvalitet slik at de holder mer enn en sesong.

Skrevet

Jeg har råd til det. Men hadde aldri gjort det. Synst det er uetisk. Og er oppdratt til å ikke ha et sånn forbruk.

Synst det er latterlig med disse vestkantfruene og kjendisene som står på venteliste til å få kjøpe vesker til 70-80000 bare fordi de har råd til det.

Uansert hvor rik jeg blir hadde jeg ikke hatt mage til det.

Skrevet

Nei.

Har brukt maks 1100-1200,- og det har vært på sko som varer i mange år.

Skrevet

Jeg har flere bergansjakker og annet yttertøy som er mye dyrere. Hvorfor ikke unne seg fine/dyre sko om man har råd til det? Jeg gidder ikke være så himla fornuftig hele tiden heller jeg da. Er vokst opp med et normalt pengeforbruk, så jeg vet ikke riktig hva jeg skal skylde på. Betaler alltid regningene mine først, og har ingen lån, så da kan jeg godt Perez Hilton meg litt jeg altså;-p

Skrevet

APPLAUS for Candy girl...

Endelig ei dame som faktisk har SKJØNT det.....

Skrevet

Jeg kjøpte et par sorte skinnstøvletter for 1800 kr for 10 år siden. De er klassiske, og holder seg like fine. Jeg bruker dem masse, men ikke til hverdags. Semska støvletter hadde jeg ikke brukt så mye penger på siden jeg ikke klarer å holde dem fine, og heller ikke på moteplagg.

Skrevet

Nei, det hadde jeg virkelig aldri gjort, uansett hvor mye penger jeg hadde hatt.. Hadde nok hatt dårlig samvittighet i lang tid etterpå kjenner jeg meg selv rett, hehe :)

Dyreste skoene jeg har kjøpt kostet 1100, og jeg tviler meget sterkt på at jeg noengang kommer til å kjøpe noe like dyrt, eller iallefall ikke dyrere..!:)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Ja. Heller et par til 2500 som varer i 5 år enn nye sko hvert år til 500 kroner. Mer miljøvennlig også. Og så er det vel gjerne slik at hvis det koster litt penger så bruker man det mer, og tar bedre vare på det.

Har alltid kjøpt billige solbriller og mister dem etter en uke, men kjøpte meg dyrere briller i fjor, og de har jeg enda, i like fin stand=) Kommer nok til å vare i mange år.

Skrevet

Hadde nok ikke brukt så mye på sko. Turtøy er noe helt annet da, da er det vel sjelden man finner noe som varer i flere år, som koster under 2500 kr for jakke og bukse.. Hvis man er mye ut på tur da, vel å merke..

Skrevet

Jeg kunne nok ha råd til det om jeg ville, men uansett ønsker jeg ikke å fremstå som så sløsete og ufornuftig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...