mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 28. september 2009 #26 Skrevet 28. september 2009 Hahahha- mannen dro alene på ultralyd ja! Den er fin Jeg er fryktelig spent på ul som jeg skal på i morgen, og har jo dermed drømt litt om dette. I natt drømte jeg at jeg fikk innvendig ul med sånn scop, +at jm var "inni med hendene" og kjente på babyen,løftet på den liksom, akkurat som at babyen skulle vært på utsiden.....det hele var over på sikkert 2 sek, og jeg husker jeg var så forundret over at de fikk sjekket alt de skal sjekke på ul i løpet av de 2 sek. Men at vi fikk se kjønnet var liksom det viktigste,og det var ingen tvil om at det var en gutt... Mens jeg som mor derimot ble sjekket opp og ned i mente. Tror jeg var inne der en time! Vi får signere her med jevne mellomrom, så vi har en skikkelig humor tråd å le av )
* * felicia** Skrevet 28. september 2009 #27 Skrevet 28. september 2009 Drømte om babyen i natt også. Jeg drømte at jeg hadde født en jentebaby, men jeg husket ingenting av hva som hadde skjedd. Drev hele tiden og spurte samboeren min fordi hodet mitt var helt tomt, fullstendig black out. Var ganske ubehagelig. Babyen ville bare sove og var ikke så interessert i å ammes, og melken rant og rant fra brystene mine. Snakker om syke drømmer.
Singelmamma og banden Skrevet 2. oktober 2009 #28 Skrevet 2. oktober 2009 Ha ha, ler så jeg griner, og dytter denne tilbake til førstesiden :-)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #29 Skrevet 2. oktober 2009 I natt drømte jeg at jeg fødte 2 tenåringer... hjelpe meg....
Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #30 Skrevet 2. oktober 2009 I natt drømte jeg at vi var på ultralyd, og at vi kunne se babyen igjennom magen - med et innvendig lys på en måte. Fikk ta på, og kose med den nydelige babyen i magen, som forøvrig hadde kullsvart hår. Har vært på ordinær ul tidligere, men denne opplevelsen burde legene klare å få til synes jeg. Var helt salig da jeg våknet i dag morges:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå