TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Jeg drømte at jeg fikk en baby på 4600 gram og stor som en 1 åring.. Fikk litt "angst" da... er glad jeg bare er i 16+3 uke
Linnhost88 Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Drømte jeg fødet 4 mnd på vei på et toalett på tusenfryd! Ungen veide 5 kg og overlevde! Faren va blitt narkoman og visste ikke hvem jeg var!! Og det er bare en av de, de fleste er jeg livredd i og våkner av at jeg hiver etter pusten. Samboeren min tror jeg er blitt gal! Er vist vanlig, men er sinsyke drømmer!
Singelmamma og banden Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Jeg drømte at det var klin umulig å telle antall fostre på UL, men at jordmor gjetta på en 8 - 10 stk, og det var selvsagt helt normalt. Alle ble født, overlevde, og det var et kull m kaninunger som kom ut av meg. :-S
DK+2 Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Man drømmer vist masse rart når man er gravid Husker jeg og drømte rare drømmer når jeg gikk med nr. 1, men husker ikke nå hva de handlet om.. burde egentlig ha skrevet dem ned, hadde sikkert vært morsomt å lest senere Husker bare en drøm/opplevelse.. for dere som har sett Ringenes Herre og husker plassen Minas Tirith. Jeg drømte et eller annet en natt, så bråvåkna jeg og satt oppreist i sengen og så Minas Tirith foran meg, et stort, hvitt "slottlignende" bygg, hehe. Dette var i en periode jeg har hekta på RH-filmene og hadde kanskje sett LITT for mye på de
Relu Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 *ler* Forrige gang jeg var gravid drømte jeg at jeg fikk et kull med bishon frise valper. Var en veldig livaktig drøm, og de var utrolig søte Denne gangen har jeg ikke hatt noen sære drømmer, hittil iallefall.
humlebia Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 he he...i natt drømte jeg at jeg fødte for tidlig, og de bare tok bebyen min et sted og jeg fikk utdelt en kode, som om man skal hente kino biletter. Denne skule jeg bruke når jeg skulle hente han. VI ble sendt hjem og da vi skulle hente han var han dø....så fant de han ikke.....og jeg ble så sinna så sinna....til slutt fikk jeg en beby og den var så syyykt stor ..sikker 6 kilo, absolutt ikke for tidlig født... ha ha ha...meget spessielt!!!!!!
Miranda01 Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Jeg har også drømt det samme. Men det er vel normalt med rare baby-drømmer når man går gravid. I natt drømte jeg den rareste! Drømte at jeg fikk babyen, men det var en hund, altså, valpen til hunden min. Og når jeg skulle amme så hadde jeg hunde-pupper! Lange og tynne brystvorter. Skikkelig merkelig. Har også drømt at jeg har lagt babyen min i en koffert utenfor inngangsdøra for at jeg skulle dra på konsert, så kom jeg hjem og fant en baby til i kofferten...
jeannies Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 Hehe, så atigt å høre deres drømmer også! Jeg drømmer noe sykt om graviditeten min nesten hver natt. Er førstegangs og drømte her en natt at jeg fødte og det var ikke vondt i det hele tatt! (gruer meg litt til fødselen) Det ble ei jente med knallblå øyne og masse mørkt hår, og hun var så fantastisk pen. Blir helt forelska hvis jeg tenker på henne enda jeg :-) Drømte en annen natt at magen min ble kjempestor på et par timer og at den var gjennomsiktig... brrrr...
DK+2 Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 Inatt drømte jeg for første gang om graviditeten min, at jeg var hos jordmor (har time hos jm om noen dager) og hun ikke fant noe hjertelyd.. huff, det var egentlig fælt! Men det var så rart, for hun kjente meg bak i nakken, akkurat som om det hadde noen sammenheng med å finne ut om fosteret var i livet eller ikke... merkelige ting.
Anja83 Skrevet 24. september 2009 #10 Skrevet 24. september 2009 Hahaha.. Godt det ikke bare er meg! Jeg drømte at legene trodde det var noe galt med legen da jeg var rundt 15 uker på vei. Så de hentet like så godt ut babyen, sjekka den og putta den inn igjen! Hahaha.. Og det rare er at det kjentes liksom som den mest normale ting. Helt til jeg skulle fortelle det til samboeren. Da hørtes det ikke så normalt ut lengre.
Anja83 Skrevet 24. september 2009 #11 Skrevet 24. september 2009 Uff, hodet mitt er visst ikke helt på plass.. Skal stå at legene trodde det var noe galt med babyen, ikke med legen!!
gutt060606&jente010110 Skrevet 24. september 2009 #12 Skrevet 24. september 2009 eg og har syke drømmer... en natt før ultralyden drømte eg at når en tok ul, så måtte en åpne magen som på en sardinboks, og så se på babyen da...uten huden og alt....var bare ekkelt:P ellers har en masse skumle drømmer:/ våkner opp og er livredd...noen ganger er drømmene så sprø, at eg får ikke sove igjen etter at eg har våknet opp i panikk midt på natten
mummsy Skrevet 24. september 2009 #13 Skrevet 24. september 2009 Har også drømt at babyen skulle inn igjen etter jeg hadde født den for tidlig.. Hehe.. HAr drømt det 2 ganger, samme kjønn som fakrisk er i magen
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 25. september 2009 #14 Skrevet 25. september 2009 er det ikke fler som drømmer noe heeelt utenfor svangerskap da? kremt.. jeg hadde en drøm om MONSTRE i natt?!? Det var liksom helt syke greier, har ikke hatt sånne drømmer før tror jeg, kanskje når jeg var liten... Måtte skyte de med nødbluss så de eksploderte... Våknet tilslutt opp, med huepine og neseblod!!! heftig HEFTIG natt altså...
Gjest Skrevet 25. september 2009 #15 Skrevet 25. september 2009 Jeg drømme for det meste om andre ting enn babyen og magen. Jeg drømmer merkelig hver natt, og bruker et par minutter på å komme til meg selv om morgenen. Drømte bla annet at mannen min hadde kjøpt seg en ny mobil - og at det var helt over kanten av hva jeg kunne takle. Måtte skilles pga det - var veldig glad for at det bare var drøm:) Natten etter våknet jeg å var hodestups forelsket i mannen min igjen, kjente bare en overveldende følelse av lykke når jeg tenkte på ham. Vi har vært sammen en stund, og må jo innrømme at de følelsene har grodd litt over til hverdagskjærlighet. men deilig følelse som fortsatt sitter i. Tror kanskje lillegull i magen har noe med dette å gjøre:)
Guldehinn Skrevet 25. september 2009 #16 Skrevet 25. september 2009 Jeg drømmer rare ting hver natt, og av og til er det så trist at jeg våkner av at jeg gråter... Stort sett hver natt har jeg en drøm der jeg røyker (sluttet å røyke en måneds tid før vi ble gravide), og da våkner jeg alltid med utrolig dårlig samvittighet, for jeg er jo tross alt gravid! Tar noen sekunder før den følelsen slipper taket, ja! Og i natt drømte jeg at jeg var på jobb, skulle kjøre hjem, men så var jeg plutselig i bussen på vei til der jeg gikk på videregående, og det var en vill blanding av venner, kollegaer og bekjente i bussen. Så var det plutselig vinter og is på veien der vi skulle, og da fikk alle panikk, for vi hadde jo sommerdekk. Selvfølgelig kjørte vi av veien og rett i sjøen (det var laaangt ned, så vi rakk å være vektløse på veien), og så var det mange som døde! Det var helt grusomt, jeg var kjempetrist da jeg våknet! Men Mannen drømmer også rart for tiden! Her en morgen da vi våknet klabbet han regelrett til meg! Jeg skjønte ingenting, men da spratt han opp av sengen og sa: "Der kan du ha det så godt når du skal drive og stikke av med kompisene mine!" Da hadde han drømt at jeg og bestekompisen hans hadde stukket av sammen!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 25. september 2009 #17 Skrevet 25. september 2009 Hi hi - jeg må le!!! Dette er en slik tråd som må holdes oppe Jeg drømmer litt om kjendiser jeg da, har bl.a snakket med Beyonce for en tid tilbake og gratulert henne med 1. plass på VG lista i over 10 uker.... (såå fantastisk liksom..... tenker jeg hu bryr seg null om) også har jeg vært på Bruce Springsteen konsert.... I natt var det Madonna sin tur, snakket med henne også, og hun var akkurat som ei venninne...gikk på do sammen i pausen å sånn.... jaddda! Ellers har jeg drømt at ungen så ikke ut i måneskinn, den hadde et skikkelig monster face, med svære stygge tenner, som så ut som de var kastet inn i munn stakkars.... Sist jeg gikk gravid, så drømte jeg at jeg fikk 3-4 kattunger, som jeg fødte via foten....husker så godt enda at de lå inni der....Så det dukker vel opp noe annet psycho denne gangen og
klar for 3? Skrevet 25. september 2009 #18 Skrevet 25. september 2009 Jeg drømte at jeg var på omvisning på Føden og at jordmor stolt viste fram det nye fødesystemet de hadde. Jeg skulle boltes fast til en vegg og der skulle jeg henge til ungen kom ut gjennom en luke i veggen. Gikk en slags kanal fra meg og inn i veggen og så ut igjen. Straks jeg hadde født måtte jeg legge meg inn i en hylle i veggen som var så smal at ca. 1/3 av rumpen fikk plass. Når jordmor kom neste morgen skulle hun bolte meg løs fra veggen. Jeg tror jeg ønsker meg keisersnitt i stedet... Til gjengjeld var pappa avdelinge blitt veldig bra med egne avlukker der ventende pappaer kunne slappe av og lese blader. Sånne fødsler kan jo ta litt lang tid vet dere
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 25. september 2009 #19 Skrevet 25. september 2009 Ha ha ha- ler så jeg griner
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 25. september 2009 Forfatter #20 Skrevet 25. september 2009 Jeg glemte og skrive at babyen snakket, krabbet og hadde lyse krøller og tenner da den ble født...
DK+2 Skrevet 25. september 2009 #21 Skrevet 25. september 2009 Må fortelle en drøm mannen min hadde... vi sov langt inni drømmeland, da jeg plutselig våkner av at mannen min plutselig røyser seg opp i senga vår og hopper over meg og rett i veggen! Må lett litt når jeg skriver det, ble jo helt sjokka. Han hadde med seg dyna og på ryggen, akkurat som om han hadde drømt at han var supermann eller noe, hehe. Han er ikke akkurat en lettvekter, så det smalt godt i veggen og gulvet når han hoppet. Dagen etter hadde han blåmerker og sår i ansiktet, folk trodde vel jeg hadde gitt han juling... haha... han hadde vist drømt at han kjørte trailer og holdte på å tippe over et stup, så da hoppet han like greit ut av traileren for å berge livet. Det kan jo forklare det han gjorde i søvne
* * felicia** Skrevet 26. september 2009 #22 Skrevet 26. september 2009 En natt drømte jeg at ungen var nyfødt og jeg satt og matet den med raspet eple, helt til jeg plutselig husket at spedbarn bare skal ammes. En annen natt drømte jeg igjen at den var født og vi satt på bussen (!) på vei hjem fra sykehuset. Plutselig oppdager jeg at den kan snakke og jeg blir så forbauset over at jeg har fått et så fremmelig barn.
jeannies Skrevet 27. september 2009 #23 Skrevet 27. september 2009 Haha! synes dette var hysterisk morsomt å lese om, Må være den beste tråden på lenge ;-)
proud mama Skrevet 27. september 2009 #24 Skrevet 27. september 2009 Tror jeg slenger meg med på denne jeg også. Jeg har hatt en drøm der jeg fikk en nydelig jentebaby med masse sort hår. Når vi var ferdige å føde, så dro jeg og mannen hjem uten babyen. Den lå på sykehuset i 3 dager før sykehuset kom hjem til oss med babyen å jeg var helt fortvilet for vi hadde jo gått glipp av de 3 dagene opplæring..! Hva skulle vi liksom gjøre nå da? he he! Så hadde jeg en drøm i natt der jeg fødte en pitteliten baby som desverre ikke overlevde, samtidig som mannen min dro alene på ultralyd!! Da han kom hjem så var jeg spent på å få se bilder av baby nr 2 som levde, men han hadde glemt å spørre etter bilder! Kjente jeg ble en smule irritert på mannen min da ja! he he! Ja, noe skal man oppleve.. Mvh
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 27. september 2009 Forfatter #25 Skrevet 27. september 2009 Haha.. ler så jeg nesten tisser på meg her jeg sitter ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå