zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 23. september 2009 #26 Skrevet 23. september 2009 Har en Adam & nå kommer Theodor
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. september 2009 #27 Skrevet 23. september 2009 Vi tenkte også på Mathilde, eller Mathilda. Kjempefint navn. Blir spennende å se hva slags kjønn det blir da
:)novemberbarn:) Skrevet 23. september 2009 #28 Skrevet 23. september 2009 Det ble sagt på UL at det var en jente, men jeg er ikke helt sikker siden jeg har hatt sterk følelse på at det er en gutt. Er fortsatt litt i tvil. Har derfor et guttenavn og et jentenavn klart, Adrian eller Amalie:)
<3OSS<3 Skrevet 23. september 2009 #29 Skrevet 23. september 2009 Hører ikke til her, men sniker litt innom Her var mange fine navn. Jeg har 1 Glenn Adrian og 1 Anine og faktisk navn klar til både jente og gutt hvis jeg skulle være så heldig å bli gravid etter hvert Tidlig ute da eller?
lillegull2imagen Skrevet 23. september 2009 #30 Skrevet 23. september 2009 Vi har sannsynligvis navnet klart. vi ble plutselig enige, nå diskuterer vi bare stavelsesmåte og rekkefølge, er litt uenig der.. men jeg skal nok få det som jeg vil ;D hehe Hadde vært gøy med samme inisialene som storesøstra, som heter Aurora Mariell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå