Gå til innhold

Har dere navnet klart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi nærmer oss temindato, men jeg sliter skikkelig med navn denne gangen.. Favorittnavnene er opptatt (på barn av gode venner) og jeg synes liksom ikke noe er bra nok for den lille karen i magen. Hehe. Hva med dere - og hvis dere vil røpe det; Hva skal barnet hete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde navnet klart ganske tidlig, husker ikke når. men vi hadde det ihvertfall klart før ordinær ultralyd. Bare håper hun passer til navnet da;)

Vi har tenkt å kalle henne Matea vi da :)

Skrevet

Vi bestemte oss for navn i går.

Det blir Aurora Johanne eller Kristian. Ikke noen sjeldne eller uvanlige navn. Enkelt og greit. Vi har ei Benedikte fra før av:)

Skrevet

Her kommer Tuva Hermine:) Har en Theo Sebastian og en Linus Leander fra før;)

Skrevet

Navnet har vært klart lenge, Linnea Iselin <3

Skrevet

Vi sliter skikkelig med navn vi også.. Hadde det vært jente skulle hun ha hete Anna, men det viste seg på ultralyd at det var en gutt så da var vi helt blanke..

Det eneste navnet vi syntes er "greit" begge to er Philip. Vi vil ha et enkelt navn som går på både norsk og engelsk.. Og ikke dobbeltnavn.. he he.. sorry, men syntes fort det kan bli litt harry noen av sammensetningene av navn..

Men vi har jo ennå syv uker på oss frem til termin så jeg tror mye kan forandre seg fremdeles her i gården..

Skrevet

Er i uke 36-1 idag.. Men vi er langt ifra å finne ett navn til knøttet i magen.. Tror det er jente i magen, lista er fortsatt veldig lang.. Bestemme oss når knøttet er ute.

Skrevet

Då me fekk vete kjønnet var navnet klart! Ho skal heite Tilde og me har termin i dag!

Skrevet

Øverst på den lange lista er Amelia. Men jeg må se ungen først! Klarer ikke å bestemme meg før det.

Skrevet

Ta Johanne, det heter min lille datter. Ikke så mange som heter det nå for tiden. Så vakkert.

Skrevet

Vi har to helt forskjellige navn paa lillegutt, og det er Peder eller Frikk. Utrolig vanskelig aa bestemme seg og haaper det blir lettere naar vi ser han, kanskje det da er kurt ( det har vaert en proskjektnavnet mens han har vaert i magen eller kurt-per for aa vaere noeyaktig) som myser mot oss for foerste gang:) Har termin 17. november saa vi har jo fortsat god tid paa oss.

Skrevet

I flere år har navnet Anton vært klart. Vi hadde en periode under svangerskapet der vi var usikre, men tror vi nå har bestemt oss for å gå for dette :-) Enkelt, greit og litt "rampete" (som vi håper gutten vår blir også)

Skrevet

Vi vakler veldig ang det med navn! Er en gutt i magen å har tenkt veldig på Storm Èmil, vil gjerne ha med èmil fordi kjæresten heter Thomas Èmil, å er jo litt stilig å ha noe som er "oppkalt" etter pappan... Men syns det er veldig vanskelig! Har også tenkt på Varg,Jerome, Emil, osv.. Egentlig tenkt på alle navn som kan tenkes. Men tror nok det blir en liten Storm som kommer ut, han er så utrolig aktiv i magen også. Så han passer liksom allerede til Storm føler jeg ;) Men har tenkt litt på Leander også, har ei prinsesse på 3 1/2 som heter Leah Marikken. Så Leander hadde vært litt stilig! :) Men vi får se når han kommer ut.... Mye som kan forandre seg innen terminen som er 29november.

Skrevet

Vi har hatt navn klart en stund! Har ikke mange dagene igjen til termin her heller..

Skrevet

Vi fant navn ganske kort tid etter UL. Det er gutt i magen, ogjeg synes guttenavn er vanskeligere enn jentenavn... Vi har Frida fra før, og nå tror jeg det blir Endre.

Gjest eelis+guttespire *høygravid*
Skrevet

Har 29 dager til termin og aner ikke hva jeg skal kalle gutten min! Jeg syns det er så skummelt, dette med navn. Barnet skal jo hete det for resten av livet! Og ingen ting er fint nok for knøttisen heller, syns jeg ;-) Så jeg tenker å se det an til han kommer ut, og satser på at han kommer med "navnelapp", hehe. Har vurdert Kian, Felix, Oliver (med trykk på i-en) og Sofian. Så gjenstår det å se, blir spennende når jeg får sett han :-)

Gjest lillemamsi
Skrevet

vi har visst ganske lenge at det er Oliver som er i magen min. Bare måtte bli dette navnet på grunn av oppkalling osv..

*pappan begynner på O, mamman og søster begynner på T.

*mamman sin andre bokstav er O (den første er T)

*pappan sin far, farfar, farfars far osv har alle navn som har begynnt på O.

*mamman sine bestefedre begynner på O.

*Oliver var det ensete fine guttenavnet som var "ledig" for oss. Og vi synes det er nydelig.

Litt av et puzzlespill, og vi hadde ikke trengt å ta hensyn til alt dette. Men syns det er litt moro også.

Skrevet

Om ca 70 dager kommer det en liten Henrik her =) Vi var en god stund uenige, men det ordna seg til slutt ;o) Vi har Amalie, Julian og Mathilde fra før =))

Skrevet

Vi har hatt navnet klart på alle sammen noen mnd før fødsel ;) Min første datter heter Emilie, mi andre heter Linnea og nå venter jeg nr 3 og hun skal hete Celina ;) har termin om 19 dager! ;)

Skrevet

I magen min bor Jonas, det har vært klart helt siden ul. Har Henrik fra før :)

Skrevet

I min mage ligger lille Felix Matheo (eller bare Felix) :o) har fra før av en Aron Alexander :o)

Skrevet

Med vår første hadde vi navnet klart,men da hun kom passet det overhodet ikke på jenta! Så det tok omtrent 2 mnd før hun fikk navn...

Med nummer 2 hadde vi også navnet klart og da han kom, passet det perfekt:))

Nå har jeg ingen anelse og har termin i Oktober:) Er like greit å se babyen først syns jeg da.. Er jo ikke noe å stresse med, navnet skal de ha for alltid! *smil*

Skrevet

Vi hadde navnet helt klart til vår første fødte.

Nå har vi absolutt ikke peiling. Har noen navn som vi er blitt halvveis enige om, men akkurat hva det blir aner vi ikke.

Blir vel mest sansynlig Mathilde eller Pernille visst det bli jente og Ulrik eller Ludvik visst det blir en gutt.

Aner virkelig ikke :P

Ps: Mathea er jo kjempe fint navn da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...