Gå til innhold

Er din 3 åring bereist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har hun/han vært? Min har vært i USA, Frankrike 8 ganger (har hus der, da..) , Holland, England, Italia ganger 2, og i Danmark :)

H*n syntes det er så gøy å reise, og spør alltid om vi ikke skal på feje (ferie) snart.. Hva med din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skryte skryte skryte..Hvilken int har du av å vite hvos vi har vært?

Skrevet

Må le av overskriften! :-D

Det var nok en setning jeg ikke ville ytret...

Skrevet

Ehm, det var ikke ment som et skryteinnlegg... Har dere ikke vært noen steder, eller? Må jo være lov å spørre hvor andre har vært med barna deres...

Skrevet

Høres litt fjollete ut bare..."mitt barn er bereist", hehehe...

Skrevet

Tvillingene mine på snart 3 har vært tre ganger i Brasil, der farmor og farfar bor. De har også vært i Paris, og to ganger i Spania, og en gang i Hellas. De syntes også det er veldig gøy å reise, og har med seg hver sin lille koffert... Morsm tråd!

Skrevet

Ja, min treåring er bereist, og samme er toåringen. Har full peil på fly og helikopter og store båter som vi kjører innpå med bilen. Han har reist på buss, tog, trikk og undergrunn og fryder seg når vi drar avgårde. Og noe av det mest spennende av alt er flydo, med vakum sug og blått vann. Siden han jeg bor sammen med ikke er norsk, er vi jo nødt til å reise litt for å besøke slekta.

Ser ikke noe som helst problemer med å reise med barn, bortsett fra at det er stress å reise alene med to. Jo mindre de er jo lettere er det, men nå snur det igjen for treåringen, flinkere å holde seg i ro.

Storby som strand, det meste er gøy. Forstår ikke alle disse tråden om at det er så ille å reise med unger, for unger ikke har glede og utbytte av det, og har det best hjemme i huset og rutinene sine. Mine unger digger det.

Skrevet

Blir gla av sånne innlegg eg :-)

Eg har reist masse sjøl, og no venter vi vår første, og får heile tida kommentarer som " ja bra du har reist i fra deg, går ikkje an å reise jorda rundt med unger".

Men eg har no store planer om det.

Så synst det er flitt at andre reiser mye med sine barn!!!

Skrevet

Ikke så veldig. Hadde vært artig om vi kunne ha reist mer, men vi har ikke økonomi til det. :)

Skrevet

England to ganger, Polen, Danmark, Tyskland og Sverige :-)!

Skrevet

Nei, min 3 åring er ikek bereist, ikke jeg heller. Værken 3 åringen eller 9 åringen har vært lenger enn Sverige og Finland når det gjelder utenlands reiser.

Har vært og fartet litt rundt i norge, nordnorge, midt norge, sør norge, øst landet.

Selv er det lengste jeg har vært utenfor norge Danmark.

Skrevet

Eldstejenta på 5 har vært i Hellas, 2 ganger i Kroatia og 2 ganger i Monte Negro.

Minstejenta på 2 har vært i Hellas, Kroatia og Monte Negro.

Begge liker godt å reise, og eldstejenta har spurt om vi ikke skal tilbake til Hellas helt siden vi kom hjem for halvannet år siden.

Skrevet

Hun har vert en gang på Mallorca, to ganger på Gran Canaria, mange ganger i sverige og flere steder rundt om i hele Norge.

Skrevet

min 3 -åring har vert i frankriket , andorra , spania , kypros, england og mangen ganger i nerderland..neste uke reiser vi til mallorca. første flytur når hun var 6 uker

Skrevet

USA, Australia 2 ganger, Island, Sverige, Spania :) han er 3.5 år.

Skrevet

Nja vil vel ikke si at han har reist så mye, vært i danmark 5-6 ganger, sverige noen ganger, og i syden ei gang. Skulle gjerne reist mer men sånn er det.

Skrevet

Vi reiser helst rundt i vårt eget land, vi. Så 2-åringen har vært i alle våre fylker, i tillegg til England og Frankrike. Den på et halvt år har ikke reist så mye innenlands, men en tur til Frankrike har han fått. De som hadde hatt uendelig med penger... Da skulle vi reist!

Skrevet

Vår åtteåring er ikke bereist. Mye jobb/lite ferie de siste årene har gjort at å reise langt ikke har blitt prioritert(jeg hadde 2 uker ferie i år, og da var vi hjemme og koste oss). Derfor har hun bare vært i Sverige så langt.. Aldri tatt tog eller fly, stakkars lita.. Rene barnemishandlingen! :)

Skrevet

Det er gøy å reise og vi har ikke sluttet fordi vi har fått barn. Toåringen vår har vært i Danmark, Sverige, Frankrike og Italia. I tillegg har vi reist en god del rundt i Norge.

Skrevet

Treåringen vår har vært på Gran Canaria, Spania, Frankrike, Andorra, og England, i tillegg til noen turer rundt i Norge.

Skrevet

Lillegutt på 3 år var i Amsterdam da han var 3 mnd, til Spania da han var 1 år, og til Polen da han var 2.

Koselig, og slettes ikke stress å reise med barn. :-)

Skrevet

Vi reiser så lite som mulig mens barna er små. Jeg tror ikke de har godt av å skifte miljø så ofte mens de er små, derfor forsøker vi å hølde oss mest i nærmiljøet.

Skrevet

Min 3 åring har vært i Karibien, USA, Danmark, Kanariøyene, Hellas, Italia, Kroatia, Tyskland, Slovenia- JA vi elsker å reise,det gjør ungen også! Jeg vil bade sier han, når kan vi reise med fly?

Skrevet

Anonym 18.38:Det kommer nok an på ungen. Mine unger reagerer kun positivt på å skifte miljø. Spesielt når det er varmt og de kan bade hele dagen!

Skrevet

Enig med deg 18:42

Mine 3 barn har reist masse: USA, Thailand, Spania, Bulgaria, England+++. Vi har kun positive erfaringer, bortsett for et par grusomme flyturer da de var rundt 18mnd. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...