Gå til innhold

2012-historien var tull!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fullstendig klar over det. Tror mange av de "redde" ikke er så redde som de skal ha det til, de vil bare vite hvem som skjuler seg bak hovedinnlegget.

HI i originaltråden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel. Også da?!? Hva skal du gjøre med det? Det spiller ingen rolle hvem du stemmer på, ingen politikere kan stoppe en planet uansett hvor mye du "avslører" det

Sannsynligheten er langt større for at charterflyet til kreta detter ned, eller at man blir påkjørt av en lastebil.

Man kan ikke henge seg opp i alt som kanskjemuligens en gang kan skje.

Skrevet

hehe har ikke sett greia, men at noen går på sånt tull som liksom skal skje i fremtiden er helt utrolig, da fortjener man å bli lurt da. våkn opp mennesker

Skrevet

Herregud, dette tar av, eller?

Maya-folkets kalender tar slutt 21. desember 2012. Da begynner en ny tidsregning. Ikke verre enn det.

Skrevet

ble kjempe nyskgjerrig jeg også, kan noen fortelle? :o)

Skrevet

For det første kan ikke jeg vite at du var HI til den andre tråden. Nok av folk før deg som har gitt seg ut for å være trådstarter til en berømt eller la meg heller si beryktet tråd. For det andre tror jeg nok det er svært få som tror på slikt sludder.

Skrevet

Hi til den tråden fortalte at bestemor var en av de heldige utvalgte som skulle få overleve ragnarokk i 2012. Bestemoren kunne få lov å ta med seg 8 personer. 300 var utvalgte, og hver av de hadde billetter til 8.

Dette var som sagt en spøk, men bunner i en slags "sannhet" hvor mayaene sin tidsregning ikke gikk lenger enn til 21.12.2012. Ikke så rart at den tok slutt en gang, egentlig, hvor langt frem skulle de stakkars mayaene ta ansvar for verdens kalender...

Noen klarte å bli hysterisk redde pga dette innlegget.

Det lages bl a i disse dager en film om dette, som heter 2012.

Bare tull og tøys, basert på folks frykt for det vi ikke vet, samt en god porsjon religiøs fanatisme.

Det var saken i korte trekk (slik jeg ser den)!

Skrevet

Miss antrop- jeg henger ikke med i innlegget ditt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...