Gå til innhold

2012-historien var tull!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helvetes hysteriske høns igjen - dere gikk på med begge stankelbeina. Les tråden. Hi har sagt at hun tullet.

Tenk dere om en annen gang før dere svelger alt med hud og hår!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan vet vi at det ikke bare er du som utgir deg for å være hi da for å roe oss ned.

eller kansje du er en av DEM???

Skrevet

HI i den andre tråden her. Jeg beklager VIRKELIG at noen ble redde. Trodde ikke noen skulle gå på.

Dere skjønner, jeg fikk en kjedemail om denne 2012 greia for litt siden. Og så her en dag fortalte jeg pappa om denne mailen. Og da ble han helt alvorlig og sa "Ja, vi hadde ikke tenkt å si noe ennå, men vi er utvalgt, og du og familien din skal selvsagt være med" Litt sån hø? stillhet (pappa er liksom ikke av den spøkefulle sorten) Men så ler han, og sier at han tulla.

Så da tenkte jeg bare at jeg skulle spøke litt videre her inne.

Skrevet

Ja, jeg er en av DEM!!!!! Jeg kommer og tar deg i natt når du sover!

Skrevet

sikkert mange som ikke er like sterk mentalt som deg som har taklet dette like bra. greit å kjødde med noen man kjenner og kjenner psyken til, men det er skumle greier, ikke tull med sånt:/ og hvordan vet vi at du ikke ble redd for å bli catcha og at du derfor sier det bare var tull for å ikke få problemer fra de folka som sendte dere brev?

Skrevet

Historien var god, ingen tvil om det!

Langt bedre enn å hetse nick her inne.

Skrevet

Du 22:14.. du må jo ha en psykisk lidelse fra før av?

Hele greia er bare vissvass, bl.a at Siv Jensen er med i en maktelite og at 300 000 nordmenn er med - det hadde vi visst om..

Skrevet

uff, jeg er livredd. men må bare le likevel!! ;)

hvordan kan vi ever vite om det er hi som sier at hun kødda å ingen andre?

hvordan kan vi vite om hun ikke bare sier hun kødda pga at hun er redd for at DE skal oppdage at hun sladra?

hvordan kan vi vite noenting i det hele tatt??

eneste jeg vet er at får jeg et sånt brev skriver jeg på 8 stk og priser meg lykkelig for å ha fått blitt med i bunkersn! ;) seriøst.

Skrevet

kanskje jeg er det ja, tenkt på det? neida, jeg er frisk men er sykepleier så vet va sånt kan gjøre med folk, jeg leste ikke det om siv jensen...

Skrevet

Hvilken forskjell gjør det for deg, 22:14?

Du gikk på en bløff, ikke lag det dummere bare for å forsvare det. Om HI fra den andre tråden nå sitter emd en revolver mot hodet av de religiøse fanatikerne, og MÅ dementere historien, er du jo bare like langt som du var før du leste tråden.....

Vi har alle hørt om maya-kalenderen, 21.desember 2012 da jorda vil gå under, og filmen som heter 2012. Det kommer til å bli fantasert en masse rundt temaet. Bestem deg allerede nå for at du ikke lar deg skremme mer. Og hvorfor skal det være farligere for deg og barnet ditt enn det er for meg og min 3 barn

Disse historiene blir det mange av fremover, ikke noe å gjøre med det, så; SKJERPINGS!!!

Skrevet

Skal du dø i en bunker mens du blir seksuelt misbrukt av en religiøs leder? Mens vi andre lever i god tro? Værsågod. Kos deg med paranoian din!

Skrevet

er ikke knytta til en spesiell religion noe av det med 2012 vel.

Skrevet

Eh, jo!

Si meg en ting, er dere alle like grønne, eller?

Skrevet

Synes historien er alt for gjennomført og for mange detaljer til at dette bare er tull. Jeg er redd!l

Stå frem med nick!!

Skrevet

enig! hun la ned litt vel mye jobb i dette for at det bare skulle vært en spøk..

Skrevet

Neida, vi er ikke alle like grønne, men jeg har ikke tatt dette mer alvorlig enn alle andre dommedagsprofetier vi har overlevd så langt.

Greia med 2012 er at det er spådd (=IKKE vitenskap) at en planet som heter et eller annet skal komme nær jorden, og gjøre noe med klimaet.

Dette kaster religiøse sekter seg på. Jehovas vitner har spådd dommedag i generasjoner, det er slik de verver medlemmer. Historisk kjenner vi til Ragnarokk, fra Nordiske religioner. Noen religioner har et annet ord på det.

Uansett - hva det hjelper noen å sitte med 300x8 i en bunkers, aner ikke jeg. Men ta med kortstokk og et par bøker, for OM dere skulle overleve noe resten av verden skulle dø av, så kan dere vel ikke alle få frelse på likt, så det kan nok bli litt ventetid. Mulig ikke nettet er oppe heller, så det blir ikke noe morsomt å være anonym på dette forumet. Ikke er det så mange å hetse heller.

Nei, lev heller mens du gjør det, og stikk fingeren i jorda. Ærlig talt.

Skrevet

Nei men kutt ut da! HI har sagt at dette var en spøk, syns faktisk det var litt morsomt;)

La det ligge, om det er sant, hva så? Hva kan dere gjøre med det? Og om det smeller en gigantisk planet inni jorden, tror dere virkelig at dere overlever i en bunker et par meter under jorden?

Slutt å plage dere selv med sånne tanker og les en annen tråd heller.

Skrevet

Jepp, dette er nok desverre ikke tull..... Tror Hi på passe seg nå...

Skrevet

Jeg vil bare informere om at Jehovas Vitner forkaster alle former for dommedagsprofetier som 2012, 2000 etc.

Skrevet

Leste litt om denne teorien for en tid tilbake. En mann som liksom skulle advare resten av menneskeheten av hva som skulle skje. Noe av det var en slags realistisk, som man kanskje kunne tro på, hvis man var godtroende nok. Men som de fleste andre konspirasjonsteorier tok det HELT av etterhvert, og var helt blottet for logikk.

Skrevet

Stå frem med nick selv, så sender jeg deg en PM

HI i andre tråden.

Skrevet

Omtrent som det forumet her, med andre ord. Tar HELT av, og er totalt blottet for logikk!

Skrevet

hvordan vet dere at det er tull????

dere kan ikke vite det!!

denne teorien stemmer faktisk overens med alle teorier om jordens undergang i alle de forskjellige religionene. og det er det som skiller denne dommedagsprofetien fra alle andre!

Skrevet

Ikke la deg lure til å stå frem med nick, HI!

Du blir bare hugget hodet av. Dette er en gjeng med lynsjere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...