Gå til innhold

står dere opp annen ver dag med ungene ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, står som oftest opp samtidig alle fire, med mindre det er noe spesielt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

Når han er offshore er det selvf jeg som må stå opp hver dag i 2 uker...

Når han er hjemme i 4 uker så står vi opp sammen, utenom de første dagene når han kommer hjem, da pleier jeg ofte sove litt ekstra...

Har en baby hjemme og en i barnehage så vi står derfor som oftest opp sammen i ukedagene å steller hver vår unge.

I helgen er det annenhver dag.

Skrevet

Nope! Jeg står som regel opp hver dag. Men så våkner jeg tidlig uansett og sambo har forestillinger om kvelden og er sjelden hjemme før halv tolv, så da synes jeg det er greit at han får sove litt ut:)

Skrevet

Nei dessverre! Er jeg som står opp hver dag med mini. Men nå skal jeg i jobb om en uke, så da SKAL mannfolket opp samtidig som meg og ta seg av ungen mens jeg gjør meg klar til å gå..

Skrevet

Sover lenge en dag hver..

Skal vi noe spes så står vi opp samtidig..

For å kose oss sammen da, så spiser vi lunsj sammen.. Siden vi ikke spiser frokost sammen..

Skrevet

Er som regel jeg som står opp her .ellers så står vi opp sammen.. men i helgene bytter vi på annenhver søndag. Jobber i butikk begge to og jobber motsatt lørdag slik at en av oss alltid er hjemme til snuppa på 2år:) Funker så fint så...

Skrevet

Etter at jeg sluttet med ammingen, så står vi opp annenhver dag i helgene :)

Deilig å kunne ligge til 9-halv10 tiden om Lørdagen :)))

Skrevet

Min mann står opp med ungene 7 dager i uken, året gjennom. Deilig å være gift med et A-menneske :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...