Snart 3 søte små ;) Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 I helgene liksom , står dere opp en dag vær , eller en helg vær eller noe sånt ?? Eller står alle opp sammen ??
Verdens tøffeste mamma Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Jepp. Annen hver dag i helgene og ferier. I ukedagene er vi oppe samtidig.
alvamamma Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Jepp, annenhver dag i helgene og de dagene er hellige. Har en dag hver å sove ut på og nyter det maks..
Hikken Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 I helgene sover samboeren min på lørdagen mens jeg står opp og søndag er min sløvedag ) På ukedagene er det jeg som står opp med henne, meste fordi det irriterer meg hvor lang tid han bruker på å stå opp for å komme seg inn til henne mens hun sitter i senga og vræler.
Gjest Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Her er det jeg som står opp hver dag med mini
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Nei, her står mannen opp både lørdag og søndag mens jeg sover. Det hender jeg sier på kvelden at nå går jeg og legger meg, for i morgen skal du sove lenge. Men ellers er det han som står opp.
Gjest mphs Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 Stort sett er det mannen som står opp både lørdag og søndag.
Gjest Skrevet 19. september 2009 #8 Skrevet 19. september 2009 Vi gjorde det når de var litt mindre,nå vekker de meg uansett..Skikkelig mammadalt han på 4 ;)Så det er nok jeg som er oppe,men de sover til åtte tiden i helgene da,også senere:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. september 2009 #9 Skrevet 19. september 2009 Nei, er vel som regel gubben som står opp. Til gjengjeld trenger han minimalt søvn, og ser ungene vesentlig mindre enn jeg gjør, så jeg tror han syns det er greit (jeg innbiller meg han syns det hvertfall...hehe) )
Musemor med tre søte små Skrevet 19. september 2009 #10 Skrevet 19. september 2009 Mannen står opp, jeg sover. Hans forslag, jeg veldig fornøyd
Gurine Skrevet 19. september 2009 #11 Skrevet 19. september 2009 Alltid jeg som står opp, ukedager, helger og ferier. Men jeg jager opp sambo ganske kjapt også da. Men han er så B-menneske, klarer ikke å våkne sier han, og er sur og grinete. At jeg også egentlig er B-menneske og trøtt på morgenen, og ikke alltid har fått så mye søvn på natta.. det er det ingen som bryr seg om
Snart 3 søte små ;) Skrevet 19. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 19. september 2009 Bare vi som står opp sammen da Nå skal det sies att her er det ungene som er b mennesker da Di våkner sånn ved 9-10 tiden, er 2 og 3 år da.. så vi står som regel opp rundt der alle sammen, syns det er viktig å sise frokost sammen , siden vi ikke rekker det på ukedagene..
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 19. september 2009 #13 Skrevet 19. september 2009 Vi står som regel opp sammen:)
3småtroll♥ Skrevet 19. september 2009 #14 Skrevet 19. september 2009 Vi bytter på ettersom lyst/ork;) Selv om mannen min står opp først med barna, står jeg opp når de er ferdige på badet også spiser vi sammen. Mannen min pleier også å stå opp rett etter oss når jeg står opp først.
Fire småtroll Skrevet 19. september 2009 #15 Skrevet 19. september 2009 På hverdagene står hele familien opp sammen, mens i helgene står vi opp en dag hver.
Gjest Skrevet 19. september 2009 #16 Skrevet 19. september 2009 Vi står alltid opp samtidig, blir bare sånn egentlig. Hvis en av oss har væt ute kvelden før så får jo den personen sove lenge. Har snakket om å stå opp tidlig hver vår dag, men blir bare til at begge står opp.
mammat2"engla" Skrevet 19. september 2009 #17 Skrevet 19. september 2009 vi står opp annen hver dag i helgene, ene helgen står jeg opp på lørdag og gubben får sove. Helgen etter er det jeg som sover på lørdag og han som står opp osv. dette for at det skal bli mest rettferdig for oss begge:))
fox`y Skrevet 19. september 2009 #18 Skrevet 19. september 2009 Hær er d jeg som står opp me gutta. mannen er et helv... å vekke for å si d slik. værdagene er d også jeg som står opp først, å årdner me matpakker osv. han er mye på sjøen så er en rutine for meg. vist han eventuelt står opp en dag så gir ikke gutta seg før jeg står opp alikevell hehe.
lillemirakel!! Skrevet 19. september 2009 #19 Skrevet 19. september 2009 vi har en tass ( 10,5 mnd) som våkner om natten enda, får mme i 4-5 tiden så inntil han slutter med det står mannen min opp så lenge kl er over 6! gidder ikke avvenne for det er det eneste mme han drikker den greia har vi hatt siden fødselen. han har fått mme hele tiden da. Men så lenge jeg må opp på natta så står han opp etter 6:-) er en av oss ute så står den andre opp selvfølgelig:-) regner med det blir annenhver morra når mini sover heeeelt fra 7 - 7
Mille** Skrevet 19. september 2009 #20 Skrevet 19. september 2009 Jepp, vi bytter på. Men ofte står 11 åringen opp med minsta, hun insisterer og de koser seg skikkelig uten at "gamlingene" blander seg. ;o)
Line_78 Skrevet 19. september 2009 #21 Skrevet 19. september 2009 Tar vanligvis en dag hver i helga, noen ganger står vi opp samtidig.
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 19. september 2009 #22 Skrevet 19. september 2009 Nei, enten står vi opp sammen eller så står han opp...
*Rutletutt* Skrevet 19. september 2009 #23 Skrevet 19. september 2009 Nei, vi står opp sammen...eller...jeg står opp og fikser frokost som vi spiser sammen - vi tarsom regel hver sin unge;o) Syns helgefrokostene er det koseligste medhele helgen, så da må vi spise sammen alle;o)
jack rabbit slim Skrevet 19. september 2009 #24 Skrevet 19. september 2009 her er det som regel gubben som står opp.han er a menneske de luxe og det er ikke jeg.
Mammapudding Skrevet 19. september 2009 #25 Skrevet 19. september 2009 Jeg står opp med Leah hver dag..har bedt pent om å få sove lenge en dag i mnd nå som han ikke jobber annenhver helg lenger, men det er visst fryktelig vanskelig og har ikke skjedd enda..Han har riktignok stått opp med henne 2-3 ganger siden hun ble født for 2 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå