*dum&deiLig*™ Skrevet 18. september 2009 #26 Skrevet 18. september 2009 Jeg melder meg herved inn i nei-klubben.
Saftsuse 84 Skrevet 18. september 2009 #27 Skrevet 18. september 2009 Nei jeg er ikke det... Men jeg føler at jeg er det... Selv om min BMI er på mellom 21-22. Så jeg VET jeg ikke er tjukk. Har gått ned alt jeg fikk på da jeg gikk gravid, og vell så d...men alikevell, jeg føler meg ikke noe tynn igjen. Dvask og slapp... Og tenker på mat hele tiden... Har gått ned 9 kg på 6 mnd, men jeg synes ikke det synes engang... Så nei, jeg er ikke tjukk, men føler meg ikke tynn heller :S
Ophelia & Jr. Skrevet 18. september 2009 #29 Skrevet 18. september 2009 Jepp. BMI på 32. -25 kg hadde vorre nokka... Viljestyrke, kom til meg!
Gjest Skrevet 18. september 2009 #30 Skrevet 18. september 2009 For et teit innleggg... Og nei, jeg er ikke tjukk selv.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 18. september 2009 #31 Skrevet 18. september 2009 Akkurat nå føler jeg meg tjukk, er gravid og har gått opp 17 kg :S før jeg ble gravid følte jeg meg også tjukk, men ser nå at jeg ikke hadde noe grunn til å føle meg tjukk.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. september 2009 #32 Skrevet 19. september 2009 Dere som syns det er et teit innlegg trenger jo ikke å åpne innlegget - eller svare. Over til svaret: Ja. Jeg er tjukk. Jeg ER det. Jeg føler meg det. Men jeg er usikker ofte, fordi jeg får høre kommentarer som: Du har så fin fasong, ofte kommer det fra de som er sylslanke og gjerne skulle hatt noen kilo på kroppen. Som de sier... Jeg har hatt spiseforstyrrelser i ungdomstiden. Jeg føler meg heldig som flyttet ut av bygda og fikk ett nytt liv da. Jeg var 173cm og veide vel 46 tror jeg. Innen jeg var blitt nesten 18år hadde jeg kommet opp i 58kg. Og det er DEN vekten jeg nå savner. Brukte str 36 i klær og hadde det flott. Med den magen jeg har ville jeg kanskje måtte brukt 38, men uansett.. Å komme ned på en trivselsvekt hadde vært flott! Jeg gikk opp over 30kg under graviditeten med Daniel. Jeg sluttet å veie meg to uker før termin, da vekten sto på 90. To uker etter jeg fikk han, hadde jeg tatt av 15kg. Og klarte å ta av 5til i løpet av en tid. Men, så har det stoppet opp. Jeg har 10kg for mye - kanskje litt mer med litt usunn livsstil de siste årene ;o) Planene mine er å komme ned til minst 65 etter dette svangerskapet. Skal begynne med ketolysekuren så fort som mulig etter endt amming (om jeg får til ammingen..) for å være hundre prosent målrettet, positiv og ikke minst: Nå som jeg er gravid liker jeg ikke potetgull, sjokolade eller andre søtsaker. Har dilla på appelsiner og kiwi, grovbrød med gode pålegg ++ Så lenge jeg ikke har det søtsuget har jeg tro på at jeg etter amming/fødsel skal klare målet mitt )
Månestråle75 Skrevet 19. september 2009 #33 Skrevet 19. september 2009 Nei, jeg er verken tjukk eller tynn. Akkurat passe ;o) Har dager innimellom hvor jeg føler meg tjukk..
Sjefsmegga Skrevet 19. september 2009 #34 Skrevet 19. september 2009 Nei, men følte meg litt tjukk og var tjukk ei stund. Må innrømme at jeg føler meg mye bedre som slank igjen. Ikke slanka meg direkte, men la om fra usunt kosthold og lite aktivitet, til sunt og aktiv.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. september 2009 #35 Skrevet 19. september 2009 Nei, jeg er ikke tjukk. Men skal jeg være veldig kritisk til meg selv, så er jeg kanskje litt rundere rundt magen enn jeg skulle ønske. Utenom det, så vil jeg vel si at jeg er ganske stram i ramma;)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 19. september 2009 #36 Skrevet 19. september 2009 Nhæ,har BMI på 21,men jeg har litt på magen og på sidene som bare ikke vil vekk..
Molly Ringwald Skrevet 19. september 2009 #37 Skrevet 19. september 2009 Nei, er ikke det. Er 168 cm og veier 66 kg. Har født 3 barn, men er heldig og ikke ha mage. Har litt rumpe og lår, men smal midje, en typisk timeglassfigur. Er sikkert noen som synes jeg er tykk, eller ville følt seg det med min figur. Men jeg er fornøyd og det er det viktigste.
Trebarnsmamma30 Skrevet 19. september 2009 #38 Skrevet 19. september 2009 Nei, jeg er vel ganske midt på treet vil jeg tro. BMI på 23,4.. Hadda ca 6 kg for mye etter svangerskap nr 2 (gikk opp etter jeg sluttet å amme), så var misfornøyd ganske lenge.. har gått ned 3 av dem nå nylig ved hjelp av vektklubben.no, noe som føles veldig bra, skal ned 3 til så er jeg fornøyd.. håper jeg:)
Hikken Skrevet 19. september 2009 #39 Skrevet 19. september 2009 Tja, hva kan man si? Er ikke tjukk utapå, men inni :-P Har 7-8 kilo for mye, men føler av og til at det er 20. Må bare skjerpe meg litt på sjokkisfronten!
Store My Skrevet 19. september 2009 #40 Skrevet 19. september 2009 Nei, jeg er ikke tjukk. Ikke stygg eller dum heller ;-) Frisk er jeg også, når jeg tenker meg om, og det er vel egentlig det viktigste?
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 19. september 2009 #41 Skrevet 19. september 2009 Ja, har en BMI som akkurat har passert 25, veier 71-72 kilo. Til tross for slavisk kostholdsprogram og trening 3-4 ganger i uken har jeg ikke gått ned et gram på 2 måneder. (Går opp og ned igjen de samme kiloene). Får lyst å bare sette meg ned og grine... Bør ihvertfall få bort 10 kilo. Det største problemet er at ALT ligger rundt magen. Lårene er greie, rumpa er for flat - men magen, sidene og puppene er for stort i forhold til underkroppen... Vræææl!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 19. september 2009 #42 Skrevet 19. september 2009 nei ikke tjukk,............ er 177 og veier 68 kg. Da veier jeg meg på morgenen uten klær seff : ) Har trent mye i alle år og etter at jeg begynte med sykling gikk jeg opp fra 65/66 kg til vekten jeg har nå. Tror noe av den vektoppgangen skyldes mere muskler i beina..........håper hvertfall det : ) Men allikevel så blir jeg aldri helt fornøyd hehe...... skulle gjerne kommet ned til 65, et eller annet, men da må jeg gå hardt til verks for å bli kvitt den "siste resten" lissom... er ikke heeelt motivert ; )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. september 2009 #44 Skrevet 19. september 2009 nejda, jeg er akkurat passe jeg. Noen vil helt sikkert si at jeg har minst 6-10 kg for mye på kroppen men jeg er fornøyd. Er vel det som er viktigst. Det er sikkert sånn at enkelte synes jeg har alt for mye former, men jeg er glad i de! <3 er 170 cm og 72.5 kg.
Gjest Skrevet 19. september 2009 #45 Skrevet 19. september 2009 Må bare legge til at jeg synes du (S)TinkerBelle <3 har en kjempeflott kropp!! Kvinnelig:) Men jeg har jo bare sett bilder av deg tidligere på bloggen din da. Former er flott!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. september 2009 #46 Skrevet 19. september 2009 nææmen ååhh.. det var pent sagt Tingeling. Takk. ;p Nå gjenstår det bare å like komfy som Mia i kroppen sin. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå