Gå til innhold

Er du tjukk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller FØLER du at du er det?

Jeg er det ikke, men føler at magen er gigantisk av og til, sånn som nå nå jeg sitter alene foran TV'en og stapper innpå sjokolade, mens jeg prøver ikke å e ke på at jeg først spiste kake til lunsj, og dereter lusket ut på lunsjrommet og spiste enda et stykke da det sto rester igjen på et fat på benken (og drakk brus, hvilket jeg nesten aldri gjør).

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det er jeg. 20 kg overvektig, sånn ca.. men jobber med saken, og spiser ikke lenger godis hver dag som jeg gjorde en gang jeg var 60 kg for stor!

Skrevet

Nei, får ofte høre at jeg er slank. Føler meg ganske passe, men har enda 2 feriekilo som skal bort. ;o)

Skrevet

er vell sånn midt i mellom. men føler meg tykk ja, blir uvell rett å slett av d. men kroppen min tviholder på de kiloene jeg har fortiden. veldig irriterende. håper på å bli kvitt 10 kg.

Skrevet

Jepp!

Har noen kilo for mye og BMIen min er på 26,8 noe som regnes for overvekt. Har en gutt på 5mnd så tenker veldig fort at "jeg ammer jo, så jeg kan jo ikke slanke meg nå!" men kjenner samtidig at jeg misliker å se meg selv i speilet. Var faktisk ute å gikk tur i over en time idag, men hva hjelper det når jeg akkurat har trykket i meg scampi i hvitløksmarinade, en hvitløksbaguett, brus og en bolle med chips!! :(

Er noe med den der viljestyrken til å begynne å trene og spise sunt. Må jo bare bestemme seg for å spise sunt og begrense inntaket av fett og sukker. Vi skal til Syden i januar, så det burde jo være oppmuntring nok. Har jo ikke lyst å gå rundt med kvapsefettet i bikini....

Skrevet

Er det ikke du som har tatt av utrolig mye? Synes jeg har lest det en gang...

Sånt er veldig imponerende.

Skrevet

Den turen hjelper jo uansett da! Tenk om du IKKE hadde gått den - den er jo ikke på noen måte bortkastet.

Og scampi er sunt.

Skrevet

Eg tenker av og til at eg er litt tjukk, og når eg tenker det så tenker eg vel stort sett at det er riktig ;-p

Må ned ca 30kg for å få "normalvektig bmi", men har vore 25kg lettare og kunne ikkje gått ned eit gram meir utan å sjå sjuk ut. Skal ned igjen med tid og stunder.

Skrevet

I følge bmi er jeg overvektig, men det tar jeg ikke så høytidelig.

Når jeg slutter å amme, skal jeg ta av de kg jeg fikk mer i svangerskapet, men drøyer til ammingen er over.

Ingen villle finne på å kalle meg tykk. Ser du derimot på "målene" høyde/vekt er jeg imidlertid altså overvektig.....

Skrevet

ja, det er jeg og jeg vet det.

"Det er bedre og være tjukk og feit enn stygg og dum i hodet"

Skrevet

Ja da er det oss to igjen Cherry coke- Nei:o)

Skrevet

Føler ikke egentlig at jeg er tjukk over hele meg..men er så "heldig" å ha eplefasong, altså alle kiloene jeg har for mye setter seg rundt magen. Er begynt et nytt å bedre liv, har gått ned neste 7 kilo siden juni og ca 7 cm rundt magen :D Skal ned enda noen kilo og mange cm rundt magen, men er på god vei føler jeg:)

Skrevet

=)

Er det enten eller? Enten er man dum eller så er man tjukk?

Skrevet

feit er jeg ikke, men kunne vært litt anerledes fordelt.....el....så kunne jeg vært flink å trene.

161cm 60 kg. har rumpe og lår. hadde de vært trena så hadde jeg følt meg vel.

men følelses messig så føler jeg meg som ei dundre til tider!!

Skrevet

Jepp, men jeg jobber med saken.

Har alltid vært tjukk igrunn, siden jeg var sånn 5-6 år. Hadde noen år i tenåra som var preget av spiseforstyrrelser. Da var jeg ganske slank.

To unger ila et par år, og totalt forfall setter spor. Ære være ketolyse og SATS sier jeg bare, kiloene er heldigvis på vei av.

"Jeg er feit, du er stygg, men jeg kan slanke meg!" Hehe :-)

Skrevet

eller hverken eller? Da velger jeg ikke`no!

DVS: vi stemmer blankt:o)

Skrevet

Ja jeg er tjukk

Skrevet

Jeg er tjukk og jeg føler at jeg er det. Var det noe mere du ville ha ut av innlegget?

Skrevet

Jepp!

BMI på ca 32, så burde gå ned 15-20 kg. å bare komme igang. Skulle iallfall vært mindre rundt livet. Ser ut som jeg venter nr 4 når som helst.

Skrevet

Nei, jeg er ikke tjukk, men slapp i fisken :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

joa, gikk ned 50 kg, og har gått opp 10... strever hardt med å gå ned nå, for jeg har kommet inn i dårlige vaner igjen :P Men vi satser på at sunn mat og trening gjør susen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...