Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #26 Skrevet 18. september 2009 Det spiller da ingen rolle hvilken legning ungen har!?!?
vimsan Skrevet 18. september 2009 #28 Skrevet 18. september 2009 Jeg vil heller ha en datter som er lesbisk enn å miste henne fordi jeg ikke liker det.. Jeg diter i legning. Det viktigste for meg er at barna mine tenker på meg som "verdens beste mamma" og aty de kan se tilbake på en trygg og god oppvekst. Viktig at de er høflige, snille og respekterer andre. Altså: hvem de er er viktigere enn hva de er!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 18. september 2009 #29 Skrevet 18. september 2009 Akkurat der og da hadde jeg sikkert blitt litt sjokkert dersom jeg ikke hadde en anelse om det. Men jeg hadde vært kjempe glad for at datteren min turde å fortelle meg det, og hadde støttet henne fullt ut. Jeg har en venninne som opplevde at foreldrene ble kjempe sure da hun fortalte at hun var lesbisk. Det var ikke fordi de er imot homofile, men rett og slett bare en reaksjon der og da. Etter de fikk tenkt seg litt om ble de kjempe glad for at datteren endelig hadde turd å fortelle det. De støtter henne fullt ut i dag:)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. september 2009 #30 Skrevet 18. september 2009 Jeg hadde elsket barnet mitt like høyt som før (normale foreldre gjør vel det?)- personen er jo den samme, uansett legning. Det eneste er at jeg kanskje hadde vært bekymret for evt vanskeligheter han/hun hadde møtt i form av fordommer, mobbing, diskriminering og evt hatkriminalitet som følge av uvitende menneskers holdning til homofili. Utover det betyr legning ingenting for meg, enten det gjelder barnet mitt eller andre.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #31 Skrevet 18. september 2009 Jeg hadde ikke hatt noe imot det, og hadde vært glad for at de hadde tillit nok til å komme å fortelle meg det. Jeg har selv nære homofile venner, og blir ganske provosert av den måten de ofte blir behandlet på.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #32 Skrevet 18. september 2009 Jeg tror flere menn enn kvinner har problemer med dette - jeg har selv en mann som dessverre ikke er like åpen som meg selv når det kommer til mennesker som velger andre filer enn den "vanlige" heterofile. Håper jo selvfølgelig at han hadde fått et annet syn på det dersom hans egne barn skulle vise seg å være homofil/lesbisk. Har diskutert dette med flere, og det er stort sett sånn over hele linja, vi kvinner er mer tolerante når det gjelder akkurat dette.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #33 Skrevet 18. september 2009 Det tror jeg ikke hadde bekymret meg nevneverdig, men ville ikke valgt det om det hadde vært mulig å velge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå