Ronja&Odin Skrevet 15. september 2009 #26 Skrevet 15. september 2009 enig... hadde håpet frp kunne fått en sjans jeg da.. men er for mange feige som ikke tør og la de slippe til... uff:(
*dum&deiLig*™ Skrevet 15. september 2009 #27 Skrevet 15. september 2009 Jeg er sjeleglad for at FrP ikke kom til makten! Dere som mener at vi ikke har det bra i Norge, har dere vært rundtom i verden å sett hvordan andre har det? Sammenlignet med de aller fleste andre land i verden, så har vi så og si ikke fattigdom. For å begrunne det jeg mener: det er forskjell på å ha mulighet til å ha tak over hodet, mat på bordet, og ha tilgang på alle helsetjenester men likevel ha det trangt, og det å bo i en pappeske på gaten. Tror dere ikke at gatebarna i Brasil hadde synes at de fattige i Norge likevel har det ganske ok sammenlignet med dem? Og dere snakker om høye skatter og avgifter! I Danmark er det billigere mat og alkohol, men vanlige arbeidstakere betaler ca 50% skatt på lønnen sin. Ikke tjener de spesielt bra heller sammenlignet med norske lønninger. Hvem styrer i Danmark? De BORGERLIGE! Beklager at jeg blir litt usaklig, men navlebeskuende mennesker provoserer meg uendelig mye!
*Rutletutt* Skrevet 15. september 2009 #28 Skrevet 15. september 2009 Det er vel desverre ofte sånn at mye vil ha mer...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. september 2009 #29 Skrevet 15. september 2009 jeg ville ikke latt en uten førekort kjøre meg til jobb, ikke pokker om jeg lar et parti uten noe slags form for forståelse for økonomi styre landet. om det gjør meg feig så er jeg stolt av å være feig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå