Gå til innhold

andre som er irritert på valget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er bare sur idag..hehe..er så irritert...hvorfor kunne vi ikke fått ny statsminister...nytt regjeringsskifte...NORGE trenger det...nå må vi slite oss gjennom 4 nye år...uff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke det er sååå ille at det blir rødgrønn i 4 år til, men er irritert for at Venstre fikk under 4 % av stemmene!

Skrevet

Hva er det egentlig du sliter så innmari med da?

Skrevet

Teite valget, ass. Neste gang driter vi i det og bare beholder den regjeringa vi har, så kan valget bare sitte der og furte.

Skrevet

Ære være dere som tror det hadde blitt bedre med Siv eller Erna som statsminister! Tror regjeringen kommer til og arbeide for et bedre Norge når de nå får fred og ro til og konsentrere seg om 4 nye år! Heller vekk med Halvorsen som finansminister, og inn med noen som kan se saker i nytt lys!

Skrevet

helt enig!! Skulle gjerne hatt regjeringsskifte nå.

Skrevet

Nei, jeg er kjempelettet.

Da slipper vi at Frp kjører hele landet på ræva på enda en god stund.

Skrevet

Hahaha, jeg er enig med Pila! LOL

Hva er maset om, verden ville ikke forandra seg nevneverdig over natta samme hvem som hadde vaert i regjering. Merket noen her inne enorme forskjeller for 4 aar siden kanskje?

Skrevet

Nei, er faktisk så lettet at jeg nesten begynte å grine da valgresultatet var klart.

Skrevet

Det kunne umulig blitt værre enn de vi har nå. Håper folk våkner om 4år igjen

Skrevet

Signerer pila på den jeg... hehe ;)

Våkna opp i morgest med klump i magen... stooor lettelse når jeg slo på nyhetene!!! Nå har vi 4 år på å påvirke slik at Frp forhåpentligvis aldri får gjennomført 100 dagers programmet sitt... har folk satt egentlig seg inn i hva som blir konsekvensen av den politikken i praksis? Blir skremt jeg!!!

Skrevet

Ingen som kan si noe om hva de egentlig syns vi sliter så innmari med?

Skrevet

Ja, me har det kjempefælt her i Norge! Me slit veldig mykje, det må eg seie.....

Greitt nok at eg ikkje stemde raudgrønt, (heller ikkje frp, for den saks skyld), men å syte å klage når ein faktisk bur i Norge vert for min del utruleg tankelaust, godt over grensa til dumhet.... Trur me har det utmerka i forhold til dei fleste land uansett kven som styrer oss..

Skrevet

eldreomsorgen er jo helt ræva, asylsøkere strømmer jo til dette landet som aldri før, og sist men ikke minst fattigdommen... Man må jo tenke på andre enn oss selv også, synes nå jeg.... Så JA vi trenger sårt en ny regjering, men først skal Stoltenberg 2 prøve å rett opp feilene sine i fire nye år, og har ingen tro på at de klarer det...

Skrevet

Er ikke direkte "irritert" på valget, men håper faktisk på en annen finansminister i denne regjeringsperioden. Jeg håper de nå kan FOKUSERE på den sviktende eldreomsorgen istedet for å prate om den.

Jeg er lei alle løftene som deles ut under valgkampen,nå har de fått 4 nye år og da får de bevise at de fortjener det!

Skrevet

Irritert og irritert.

Litt kjipt er det, men allikevel vet jeg hva vi går til!

Sitter med blandede følelser. =)

Skrevet

Ja, vi Nordmenn har det jo helt forferdelig... Som de sier i sverige, laveste arbeidsledigheten i verden og kåret til beste land å bo i 6 ganger av FN, og alikevel klager Nordmenn og vil ha ny regjering. Ganske flaut igrunn.

Skrevet

..og til alle de som klager over finansministeren så er Norge et av landene som har klart seg best gjennom finanskrisen. Og Halvorsen får skryt både av New York Times og på CNN.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...