Gå til innhold

Flere fra Vestfold her?


Lilleleen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Næmmen så koselig med flere fra Vestfold / Stokke :))

 

Jeg er 32 år og venter mitt 4 barn. Har tre jenter på 11 år, ei på snart 3, og ei på 1,5 år. Venter nå en lillebror ca 25.Februar :)

 

Er fra Nordnorge, har bodd her i litt over 4 år, men kjenner ikke så mange ennå.. sånn er det å være ute i permisjon hele tiden ;)

Bor i stokke, storevar og er veldig gjerne med på et treff på dagtid. Er det mandag 28.Sept. kl.14 dere har avtalt her på Lotus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer, det var den 21. Men hvis flere er interresert så hadde det vært koselig med flere treff :o) jeg syntes forrige treff var veldig koselig, også var det veldig greit å ha det i stokke:o) Men si ifra hvis det er interesse da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Da har jeg laget en facebook side som heter for oss med termin høst 2009\vår 2010 i tønsbergområdet :o) så bare å melde seg inn der:O)

 

Takk for en koselig kafè tur på Lotus til dere som var der :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da dette er hemmelig for noen av mine venner , så melder jeg meg ikke inn i noen facebook gruppe ;) fint om dere sender meg en melding eller om dere skriver her inne om det blir flere Stokke treff :) var veldig koselig :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandefjord her 29 år, venter førstemann som er en gutt 24/feb.

Jeg er gjerne med på treff hvis dere har det på ettermiddag/kveld noen ganger? Jobber på dagen bestandig

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei hei :o) Har laget en facebook gruppe som heter :

for oss som har temin\født høsten 2009\våren 2010 i tønsberg området. Det er fordi jeg har venner og bekjente som ikke er på bim. Uansett så er det bare å melde seg inn der:o) Vi har satt opp kafè treff på esmeralda fredag 16.10 kl. 14.30. Koselig hvis flere kommer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...