Gå til innhold

Flere fra Vestfold her?


Lilleleen

Anbefalte innlegg

Så på UL termin lista at noen flere enn meg skulle føde i tønsberg :o) og Siden jeg er så nyskgjerrig så lurer jeg på hvem dere er :o)

Jeg er ei jente på 25år fra Sandefjord, men bor på Vear, Stokke siden :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er jente, 23 (snart 24) kommer fra bergen men bor på hogsnes, vear sammen med samboeren min. Venter vårt 1. barn (liten gutt) 10 februar (lurer på om det var samme termindato som deg lilleleen utifra listen?) Gleder oss masse til å bli foreldre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, stemmer det. venter også vårt første barn, en liten gutt :o) vi bor på vearåsen vi da :o) jeg jobber i bhg rett nedenfor her. Har dere bodd her lenge eller? Vi har bodd her ca.1 1\2 år. Er samboeren din herfra?

vi gleder oss til å bli foreldre vi også:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så morsomt at dere også venter en gutt på samme dato:D Koselig! Vi har bodd her ca. 1 år, samboeren min er fra horten så ikke så langt unna.. Fjoråret ble litt heseblesende med siste år på høgskolen for meg og masse arbeid med leiligheten som er et oppussingsobjekt, så har ikke blitt kjent med så mange i området enda, og plutselig var jeg gravid :P Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen i området på samme alder som også venter barn:) Skal du på BIM treffet i tønsberg på torsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var sikkelig sammentreff det der :o) vi kjenner ikke så mange i området rundt her vi heller. Har flesteparten av vennene våres i tønsberg og sandefjord. Så hadde vært koselig å blitt kjent med noen her ja :o)

Nei, har ikke hørt om noe bim treff i tønsberg, hvem er det som arrangerer det? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er folk innpå her:)... har vært der 1 gang tidligere, var ca 8-10 gravide jenter fra tønsberg/horten området. De pleier å ha treff annenhver torsdag.. Hvis du ser under BIM-treff finner du oversikt over treff, er satt opp nytt nå på torsdag på estmeralda fra kl.17 og utover:) Hvis det passer kan jeg absolutt anbefale deg å ta en tur, var kjempekoselig sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg bor i Bogen i Stokke, og har termin den 11 februar. Er 32 år og ganske ny i området, vi flyttet hit fra Oslo for et halvt år siden. Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen andre som skal ha barn på samme tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at det var flere fra vear og stokke så gøy! Jeg bor på Vear:)

Jeg er 33år og skal ha ei jente 19 feb:)

Er egentlig fra Ålesund, har bodd her i ca 2år, hadde vært kjekt å bli kjent med noen andre som skal ha barn rundt samme tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi jo mange i området som skal ha på samme tid, det er jo kjempekoselig:) Hadde vært hyggelig å treffes for kaffe eller no for de som har lyst til det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vart kjekt:) trodde det kanskje var sånn som jordmora skulle sette opp, men alt dette er nytt for meg:)

Skal prøve å komme på tors, men vi kan jo møtes vi og?

Er sykemeldt fra jobb i bhg, bekkenløsning så jeg kan på dagen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går du også hos Anne i stokke? :o) Jeg er aktiv sykemeldt pga bekkenløsning, så passer best for meg på tidlig ettermiddag og utover :o)

Hvilke bhg jobber du i yarzi? jeg jobber på ekely :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at vi er flere i området! Treffes gjerne for en kaffe en av dagene, jeg kan desverre ikke komme på esmeralda på torsdag. Jeg er generelt åpen for å treffes på dagtid, bestemmer min egen arbeidstid

(stort sett ) Det er jo cafe lotus i Stokke, vet ikke om noe på Vear, er ikke så kjent der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke hva jordmoren heter, me det er vel bare en på stokke:) Vet ikke helt hvor cafe lotus er, men gule sider er fint, så vi kan godt møtes der! Jobber i en fmiliebhg i Åsgårdsstrand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cafè Lotus er tvers over stokke senteret :o) Det syntes godt fra veien, er rett før du kommer til togstasjonen :o)

Men når passer det for dere å møtes? jeg kan på mandag etter kl.14.00 :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er fra Stokke:D Bor på vear da, på bejallandåsen. 19 år og venter to tvillinggutter 5 februar:D Kjøpte leilighet i en tomansbolig i november 08. og har bare holdt på med oppussing, så vi har ikke blidt kjent med noen rundt om kring her. Flyttet fra Arnadal, til tønsberg 1 år og så hit:D Første gang jeg er på denne siden i dag. ``Henger``for det meste på babyverden. Så denne siden var litt uavndt for meg ;P Men det går seg til etterhvert:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan dere andre på mandag? jeg kan etter 14.00 men skal på personalmøte på jobben kl.17.15, så hadde vært fint om det ble før det:o) jo flere vi er, jo bedre er det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kommer jeg litt senere, er på bassengtrening frem til 13.30 på nøtterøy, så bruker nok litt tid på å komme tilbake til stokke :o)

 

huff da Idapjus :o( masse god bedring!! men kan jo hende du er bedre til mandag?? si ifra hvis du er bedre :o) hvis ikke så passer det for meg senere i uka også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da blir det ett lite treff til mandag kl.14.00 da? Så får vi satse på at det blir flere, slik at alle får hvert med nestegang:o) sees til mandag til dere som kan:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...