Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #26 Skrevet 15. september 2009 Test en tampong i et glass med vann- den åpner seg og blir mye større når den er i vannet. Uansett , vi er informerte godt om at bind og tamponger skal IKKE kastes i do!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #27 Skrevet 15. september 2009 Jeg bodde hos en koselig dame i drammen som leide ut huset sitt til en gjeng med damer i førtiårene. De hadde tydeligvis IKKE lært seg at man ikke kaster tampongen i do. Det endte med at kloakkvann kom opp i vasker og dusjen og i det hele tatt, og at de måtte grave opp hagen hennes for å få ut alle tampongene som hadde tettet det til. En operasjon til godt over hundretusen... Bruk hodene deres. Bæsjer og papir løser seg opp! Tamponger tetter igjen.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #29 Skrevet 15. september 2009 10.27: er du helt sikker på at mannen din er rørlegger??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå