Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 ja. er jo ikke større en en bærsj;)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Den er på størrelse med en epleskrott også, men du hiver vel ikke de i do? Selvfølgelig gjør jeg ikke det. Den løser seg jo ikke opp som avføring gjør og kan tette rør. Dessuten er det til massiv irritasjon for folkene på renseanleggene som må fiske tamponger ut av silene.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Seriøst? Trodde alle visste at man kun skal kaste papir i do. O.B og andre gjenstander kan jo tette rørene.. Lykke til når dere trenger rørlegger som må dra disse tingene ut igjen
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 hiver alt i dass jeg!!!!!!!!!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. september 2009 #10 Skrevet 15. september 2009 Nei det har jeg aldri gjort!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #11 Skrevet 15. september 2009 HELT klart. Bare tull at de tetter rør. en kladd med dopapir klarer seg fint ned da bør en bitte liten tampong klare det også.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #12 Skrevet 15. september 2009 Dopapir er laget av en papirmasse som løser seg raskt opp i vann, en ob er lagd for å _ikke_ løse seg opp. Der har du den enkle , men viktige, forskjellen. Lykke til med å stå ved siden av rørleggeren når han fisker dine gamle tamponger ut av avløpsrøret...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #13 Skrevet 15. september 2009 Uff....det må være kjip å ikke tenke lengre enn til nesetippen din 09.38. Ikke den skarpeste kniven i skuffen
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #14 Skrevet 15. september 2009 Har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det.
millie+2klumper Skrevet 15. september 2009 #15 Skrevet 15. september 2009 Nei, alle vet vel at man ikke skal gjøre det.. eller, tydeligvis ikke:P
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #16 Skrevet 15. september 2009 Jepp, tydlig at ikke alle vet at man IKKE skal kaste ob i dassen. He he.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #17 Skrevet 15. september 2009 Nei, jeg kaster Tampax`en i do ;-)
Gjest Skrevet 15. september 2009 #18 Skrevet 15. september 2009 Nei, surrer dopapir rundt (så ingen ser den) og kaster den i søpla..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #19 Skrevet 15. september 2009 Fyttirakkern, er det virkelig så mange griser der ute? Alle vet (eller burde vite) at tamponger skal IKKE kastes i do! De løser seg ikke opp i vann og må derfor fjernes manuelt i renseanlegget. Den jobben burde dere spare de ansatte for. Eklinger!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #20 Skrevet 15. september 2009 Det står faktisk på pakken at om det ikke er andre muligheter, så kan tampongen kastes i do.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #21 Skrevet 15. september 2009 Selv om det står det på pakken, så anbefales det ikke.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #22 Skrevet 15. september 2009 Nei, jeg har da mer vett enn som så...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #23 Skrevet 15. september 2009 for det første er det ikke rørleggere som fikser tette dasser, og for det andre så tetter ikke en tampong doen.. tror en bæsj er mange ganger større en en ob..haha det er mange som tror at q-tips og tetter doen hihi -hilsen en som har rørlegger til mann-
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #24 Skrevet 15. september 2009 Kanskje det. Men så løsner bæsj seg mye letter opp enn tampong. Så ha ha.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #25 Skrevet 15. september 2009 Seriøst? Trudde alle visste at alt som skal ned i do er tiss, bæsj og papir. Ingenting annet. Dæven, det er mange brødhoder her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå