Gå til innhold

kaster du O.B din i dass???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja. er jo ikke større en en bærsj;)

Skrevet

Den er på størrelse med en epleskrott også, men du hiver vel ikke de i do?

 

Selvfølgelig gjør jeg ikke det. Den løser seg jo ikke opp som avføring gjør og kan tette rør. Dessuten er det til massiv irritasjon for folkene på renseanleggene som må fiske tamponger ut av silene.

Skrevet

Seriøst? Trodde alle visste at man kun skal kaste papir i do. O.B og andre gjenstander kan jo tette rørene.. Lykke til når dere trenger rørlegger som må dra disse tingene ut igjen ;)

Skrevet

Nei det har jeg aldri gjort!

 

 

Skrevet

HELT klart. Bare tull at de tetter rør. en kladd med dopapir klarer seg fint ned da bør en bitte liten tampong klare det også.

Skrevet

Dopapir er laget av en papirmasse som løser seg raskt opp i vann, en ob er lagd for å _ikke_ løse seg opp. Der har du den enkle , men viktige, forskjellen. Lykke til med å stå ved siden av rørleggeren når han fisker dine gamle tamponger ut av avløpsrøret...

Skrevet

Uff....det må være kjip å ikke tenke lengre enn til nesetippen din 09.38.

Ikke den skarpeste kniven i skuffen :(

Skrevet

Har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det.

 

 

Skrevet

Nei, alle vet vel at man ikke skal gjøre det.. eller, tydeligvis ikke:P

Skrevet

Jepp, tydlig at ikke alle vet at man IKKE skal kaste ob i dassen. He he.

Skrevet

Nei, surrer dopapir rundt (så ingen ser den) og kaster den i søpla..

Skrevet

Fyttirakkern, er det virkelig så mange griser der ute? Alle vet (eller burde vite) at tamponger skal IKKE kastes i do! De løser seg ikke opp i vann og må derfor fjernes manuelt i renseanlegget. Den jobben burde dere spare de ansatte for. Eklinger!

Skrevet

Det står faktisk på pakken at om det ikke er andre muligheter, så kan tampongen kastes i do.

Skrevet

Selv om det står det på pakken, så anbefales det ikke.

Skrevet

Nei, jeg har da mer vett enn som så...

Skrevet

for det første er det ikke rørleggere som fikser tette dasser,

og for det andre så tetter ikke en tampong doen..

tror en bæsj er mange ganger større en en ob..haha

 

det er mange som tror at q-tips og tetter doen hihi

 

-hilsen en som har rørlegger til mann-

Skrevet

Kanskje det. Men så løsner bæsj seg mye letter opp enn tampong. Så ha ha.

Skrevet

Seriøst? Trudde alle visste at alt som skal ned i do er tiss, bæsj og papir. Ingenting annet. Dæven, det er mange brødhoder her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...