Gå til innhold

Det heter VALG!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, mitt hovedmål her i livet er å hakke i stykker en som bare er snill og god og omtenksom og aldri har vært annet, samt alle rl-vennene hennes, for sånn er det bare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må vel nesten være reallifebekjentskap for å gå rundt og huske nicket til noen som står bak debattmessige mesterverker som hovedinnlegget.

Skrevet

Var du med på hytte turen, kanskje?

Skrevet

Alt jeg vet, er at om dette innlegget ble skrevet av en som signerte med Anonym, så hadde ikke denne tråden blitt vinklet som den har blitt.

For din info Patetiske, så har jeg vært med på mange hytteturer med Linn, ja, og alle har vært like morsomme. Du har gått glipp av noe.

Skrevet

Hovedinnlegget er like tåpelig som mye av det andre valgpreiket man ser her. Nicket kan jeg ikke huske å ha sett før.

Skrevet

A rose by any other name would smell as sweet. Eller ikke, som i dette tilfellet.

Skrevet

13:37

Hvem er du? Er du naboen til LinnR83? Hvis det, skal du være med på konserten i november? Håper du blir med :)) Hilsen N H

Skrevet

Liker LinnR83 *fødeFERDIG* jeg.

Virker som om hun blåser i hva alle andre mener. virker som om hun har egene meninger. bein i nesa kaller man det.

:-)

Skrevet

Jeg liker Patetikum jeg, virker som om hun har egne bein og nesa godt plassert på bakken. Smilefjes.

Skrevet

du virker veldig usikker på deg selv, patetica. henger deg med de andre, LIXZM

Skrevet

Ikke gruppeselvmord, ikke helt enda.

Skrevet

Hahahaha...Så voksent dere diskuterer.

Herregud. Er det mulig?

Takk Nina, og ja, E er med på konsert :) Snakkes til fredag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...