Gå til innhold

Det heter VALG!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor tror dere det heter VALG?

Mange her som ikke har skjønt det ser jeg.

Dere har ikke noe med hva andre stemmer, og det er ikke deres oppgave å "mate" andre velgere med deres versjon av de forskjellige partiene!

Man oppfatter ting annerledes, og derfor er det flere partier å velge mellom. Må si at jeg er stolt av ALLE som har stemt og brukt sin borgerplikt til sitt eget favør.

Godt Valg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, her inne heter det "stem Ap om du er intelligent, og pass dere dere dumme for farlige Frp".

;)

Skrevet

Det er bare et faktum at det er høyere utdannelse i V, SV, AP og Høyre en i FRP.

Skrevet

Siden du har oppfattet ordet valg kan du jo forsøke å utvide vokabularet ditt med nok et ord, nemlig valgkamp.

Skrevet

Og denne ukurrante opplysningen kom du med fordi....?

Skrevet

Fordi man ofte er litt mer reflektert på store sammenhenger når man har høyere utdannelse?

Skrevet

Valgkamp er en ting, men det pleier somregel å bli utført på et helt annet nivå enn det det er her inne.

Skrevet

På hvilken måte mener du at denne opplysningen er ukurant (som forresten skrives med en r)?

Mange spennende ord fra deg i dag...

Skrevet

De fleste valgkamper jeg har sett har vært lavmål. Faktisk syntes jeg disse sidene gir intrykk av at det er litt fornuft igjen blandt folk flest.

Skrevet

Det er jeg faktisk ikke enig i...... enkelte politikere, uten at jeg skal nevne hverken navn eller parti, legger en føring som er rimelig personlig og ikke minst ufin. Med nedlatende blikk, himling med øynene, sammenlikninger utifra det blå osv.

Personlig synes jeg det er en stor forskjell på å sette spmtegn ved velgeres motiv for sine valg og en del av de adverbene som florerer her inne.

Skrevet

Eller VAL. Lat oss vere korrekte. Det heiter VAL eller VALG.

Skrevet

Enig med deg HI. Kjenner jeg er helt svimmel av alt dette valg greinet, og lei av at alle skal fortelle meg hva jeg skal stemme. Godt det er over snart :-))

Skrevet

Hovedpoenget mitt i innlegget, var at dere har ikke noe med hva andre stemmer, og å kalle andre mennesker for mindre intelligente fordi de stemmer noe annet enn dere, er bare lavmål. Punktum finale!

Skrevet

Er glad det er over :D Kan vi gå tilbake til livene våre......

Skrevet

Du har fortsatt så lite å komme med at man burde vurdere den allmenne stemmeretten.

Skrevet

Syntes HI har et kjempe poeng jeg, sug lut.

Værre med deg.

Skrevet

Synes sug lut har et kjempepoeng jeg, annie.

Verre med deg.

*ooooh, så dristig*

Skrevet

Nå har dere funnet en å hakke på igjen da.

Klarer dere ikke la LinnR være ifred? Nå har dere holdt på siden hun ble medlem her.

Hilsen en venn av Linn inreallife!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...