Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #26 Skrevet 15. september 2009 Knall kommentar, Dunder. RAOTFLMAO Til deg som støvsuger 6 ganger i uken og forventer at mannen din skal være med på galskapen 1 gang i uken. Ta deg en liten blå pille, det er vel fortjent.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #27 Skrevet 15. september 2009 1124, har du prøvd å polere bilene deres med stålull, tror du han kommer til å godta og rose at du gjør det?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #28 Skrevet 15. september 2009 Kan ikke si han hjelper egentlig. For det er like mye hans hus som mitt, så å kalle det hjelp blir jo for dumt! Vi gjør like mye, han gjør faktisk kanskje mer også.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #29 Skrevet 15. september 2009 Støvsuger du virkleig hver dag? Å hælle måne, deg hadde ikke jeg klart å bo med heller gitt.
*dum&deiLig*™ Skrevet 15. september 2009 #30 Skrevet 15. september 2009 Vittig. Dette spørsmålet ser ut som om det kommer rett fra 50-tallet. Bare det å skrive "hjelpe til" er helt latterlig for meg. "Tar sin del" heter det i denne tidsalderen.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #31 Skrevet 15. september 2009 Kan du virkelig sammenligne å brette håndklær "feil" eller å vaske tallerkner før man vasker kopper, med å polere bilen med stålull? Hahahahahahaha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå