Gå til innhold

Forferdelig å være gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk ned over 10% av egen kroppsvekt, og hadde minimalt med fett på kroppen fra før. Men legene har ikke vært så opptatt av vekten, de har vært mer opptatt av hva jeg fikk i meg av mat og drikke. De la meg inn pga dehydrering, siden jeg kastet opp så mye. Jeg var så dårlig at jeg så vidt kom meg inn i bilen til legesenteret. Jeg stod i knestående på benken på legekontoret mens tårene sprutet og ba om å bli innlagt . Hvis du klarer å få i deg litt mat og drikke, så trenger du sikkert ikke innleggelse. Bare sørg for å få masse hvile og ro, og medisiner som du kan ta. Det hjelper veldig mye!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei pityrasis

Føler med deg..når man er normalt veldig energifylt og aktiv, og så føler at man blir så tom at man nesten mister seg selv..

Jeg har vært helt tom og kvalm fra morgen til kveld i 3 uker nå, samtidig blødd masse med store klumper..veldig mentalt belastende..

Da ønsket jeg at jeg ikke var gravid og var normal igjen..;(

Men så så jeg den lille kroppen med bankende hjerte på ul...:) da blir man så glad..

Er sliten i hodet og når jeg er ørlite bedre, så tenker for meg selv at jeg skal koble ut litt at jeg er gravid....Høres jo litt teit ut men det funker for meg...

MAsse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...