Gå til innhold

Noen fra vestfold distriktet her??:)


Clarsen*fødeklar*<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg bor i sandefjord, har termin den 3, spennende! prøvde å legge ut treff¨på bimtreff sidene, men ingen svarte.. kansje vi kunne fått til ett desembertreff i sandefjord en gang c",) ? det hadde vært superkoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror tanken er å rullere litt:) Noen bor i Sandefjord og noen i Larvik. Ei bodde vel også nesten i Horten... Så bare å komme på treffet som blir 6. okt, selv om du bor i Sfj:) Jeg bor 10 min. utafor Sfj selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Jeg er 21 år, samboer og venter vår første i desember. Det er mest sannsynlig en gutt :) Vi bor i Sandefjord, og jeg studerer til å bli førskolelærer. Termindatoen flytter seg etter hver ultralyd, men har nå blitt satt til 12. desember. Fordi den i utgangspunktet lå på 4.-7. tror jeg nok at han kommer litt før den 12. Håper i alle fall på det ;)

 

Jeg vil også gjerne være med på et treff eller to! Har noen venninner som allerede har fått sine små, og kjenner ikke så mange andre gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ida husker! :o) Blir koselig å prates face to face! god helg vesfold damer! :o) kose dere med baby magene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter!

 

Jeg blir også gjerne med i morgen:) Jeg flyttet til Stavern 1 okt og har veldig lyst til å treffe andre gravide fra Larvik og Vestfold!

Har termin 21 desember med førstemann.

Håper dere dukker opp i morgen da....ellers sitter det ei gravid dame på Nordbyen i morgen kl.18 og speider etter andre med stor mage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...