Gå til innhold

Noen fra vestfold distriktet her??:)


Clarsen*fødeklar*<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj! Hehe... Moro:) Hvor i Vestfold er du fra? Jeg bor like utenfor Sandefjord og er 28 år. I forrige svangerskap var det rimelig stille i forhold til det å treffe andre gravide i dette området. Virker forholdsvis stille denne gangen også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg bor i larvik og har termin 20 desember. :)Venter også jente som forøvrig er vår første. Lykke til med voksende mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor nesten i horten. 21år og dette er første barnet:) Han har en gutt på 6 fra før:) Virker litt rolig her. Men vi får holde sammen vi som er her og prøve å ha litt kontakt. Greit og ha noen og diskutere litt baby ting med vet dere:P Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg er fortsatt i 100% jobb, så det må nesten bli på kveldstid en gang... Jeg er nå mest kjent med steder i Sandefjord, da, men hvis vi er fra flere forskjellige steder kan vi jo rullere på hvor vi treffes evt?? 1. etage i Sfj? Det er iallfall kafe som har åpent kveldstid i ukedagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldstid passer best for meg, jobber 100% på dagtid jeg også.

Å kan vi ikke begynne med Larvik? Ballkongen på Nordbyen? :)

Når passer det best for dere andre da?

 

(Emilmamma med spire du har foresten mail).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Kan fint klare å komme meg til Nordbyen;) Meeeen, har to uker foran meg med overtid nå, så dersom det blir treff i løpet av disse to ukene må jeg nok vente til et evt treff nr 2....

 

(Amailiemom: Skal sjekke posten;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del passer det best etter neste uke. Altså andre uka i oktober. Skal til tyskland i høstferien. Og Nordbyen passer perfekt for meg!! bor jo i larvik. skal vi bare finne en dato? Jeg er skikkelig klar!!! deilig å se andre voksende mager. :o) Jeg kan alle dager foreløbig så finn en dato dere. :o) Så koselig det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer SUPERT for meg!! :o) Jeg kan alle de dagene jeg. Ingen planer her i gården. :o) Ååååh blir gøy å treffe dere altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...