Gå til innhold

Noen fra vestfold distriktet her??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra :P Fint om dere skriver på denne tråden når det nærmer seg, jeg er litt glemsk :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bor i sandefjord, har termin den 3, spennende! prøvde å legge ut treff¨på bimtreff sidene, men ingen svarte.. kansje vi kunne fått til ett desembertreff i sandefjord en gang c",) ? det hadde vært superkoselig!

Skrevet

Tror tanken er å rullere litt:) Noen bor i Sandefjord og noen i Larvik. Ei bodde vel også nesten i Horten... Så bare å komme på treffet som blir 6. okt, selv om du bor i Sfj:) Jeg bor 10 min. utafor Sfj selv...

Skrevet

Hei jenter!

Jeg er 21 år, samboer og venter vår første i desember. Det er mest sannsynlig en gutt :) Vi bor i Sandefjord, og jeg studerer til å bli førskolelærer. Termindatoen flytter seg etter hver ultralyd, men har nå blitt satt til 12. desember. Fordi den i utgangspunktet lå på 4.-7. tror jeg nok at han kommer litt før den 12. Håper i alle fall på det ;)

Jeg vil også gjerne være med på et treff eller to! Har noen venninner som allerede har fått sine små, og kjenner ikke så mange andre gravide.

Skrevet

Ida husker! :o) Blir koselig å prates face to face! god helg vesfold damer! :o) kose dere med baby magene.

Skrevet

Hallo jenter!

Jeg blir også gjerne med i morgen:) Jeg flyttet til Stavern 1 okt og har veldig lyst til å treffe andre gravide fra Larvik og Vestfold!

Har termin 21 desember med førstemann.

Håper dere dukker opp i morgen da....ellers sitter det ei gravid dame på Nordbyen i morgen kl.18 og speider etter andre med stor mage:)

Skrevet

Ballkongen på Nordbyen kl. 18.00 :P

Jeg kommer ivertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...