Patetica fåkksi Skrevet 15. september 2009 #26 Skrevet 15. september 2009 Er dette en form for brettehistorie? Der man skriver noen linjer, bretter arket slik at nestemann kun ser de tre-fire siste orda og fortsetter historien uten å ane hva det egentlig skrives om?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #27 Skrevet 15. september 2009 patetica du er enten pakkis/ inder / afrikaner, eller gift med en.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #28 Skrevet 15. september 2009 For noen år siden opplevde jeg dette: En fra et asylmottak var ute på en uteplass hvor jeg også var. Vi satt ved et stort bord, og han prøvde å komme inn i samtalen ved å spørre om helt uskyldige ting, om hvorfor ting var som de var i Norge, regler i det sosiale liv osv. Jeg tenkte jeg kunne være høflig, og hadde heller ikke erfaring med noen fra Afrika, så jeg var vel litt naiv. Greit den kvelden, alt gikk bra, og jeg gikk hjem når det var slutt. tenkte ikke mer over den fyren som hadde sittet ved samme bord.... Neste gang jeg var ute, så kjente jeg plutselig en som grep meg hardt i armen min...... det var han der. "HVORFOR bare forsvant du?" med sint stemme, og holdt meg fast. Du kan si jeg kom meg fort bort derfra. Heldigvis var dette i garderoben, slik at vaktene(som jeg kjente) hjalp meg. Jeg er enig med deg HI, dette MÅ reguleres bedre. Lurer på hvorfor slike + Krekar får bli, mens barn og deres foreldre blir sendt ut i mange tilfeller....... Også barn med sykdommer, som kan dø uten behandlingen vi kan gi i Norge.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #29 Skrevet 15. september 2009 Jeg syns du skal passe deg for hva du sier. Er ikke bare disse mennene som er slik. Nordmenn er like ille i fylla som disse mennene du snakker om!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #30 Skrevet 15. september 2009 Åneida, det er faktisk STOR forskjell!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #31 Skrevet 15. september 2009 Vil du ikke at menn skal be deg om en dans? Vil du ikke bli sett på? At utlendingene ber om en dans er vel ikke undelig. Det er jo oftest derfor man går ut. De fleste vil jo danse, prate og treffe folk. Problemet er vel at du tror du er for fin for disse mennene. Jeg kjenner mange polakker i norge og de er vesentlig høffligere, mer arbeidsomme og ærligere enn nordmenn. Ikke drikker de mye heller.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #32 Skrevet 15. september 2009 jeg synes ikke nordmenn er like innpåslitne som utenlandske menn i fylla. jeg er ikke etnisk norsk og sier det ikke for å "forsvare min rase". utenlanske menn burde virkelig skjerpe seg. det er faktisk flere ganger jeg er blitt plaget av de. de er jo minoriteten, men skjønner ikke at det de driver med gjør at folk blir skeptiske til oss.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #33 Skrevet 15. september 2009 Det er ikke normalt å slå selv om noen berører rompa di. Så lenge det er utenpå klærne regner jeg det som ganske vanlig oppførsel, både fra menn og kvinner. Tenker det hadde blitt bruduljer om en mann hadde smelt til deg fordi du tok ham på baken. Du skal være rimlig glad ingen av gutta hadde vett til å anmelde deg.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #34 Skrevet 15. september 2009 tror du virkelig at det er lov å ta fremmede på rompa, men den som blir tatt på har ikke lov å gjøre noe? jeg synes det er helt greit å ta tilbake på den måten enn at han jeg er sammen med skal ta vedkommende ut og begynner å slåss i fylla. det er som om jeg skulle gå rundt på et utested og føle på folks penis. det er helt normalt å fike til hvis noen tar på deg seksuelt.
Gjest Skrevet 15. september 2009 #35 Skrevet 15. september 2009 trur nok ikke hun er det ,men hun har jo rett,og det er mange innvandrere som trur dem eier Norge ,men hva med Nordmenn som reiser til syden og gjør alt der ,alt dem ikke tør å gjøra hjemme. det finns alt mulig i alle folka slag ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå