Gå til innhold

"Mørke menn"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og venninna mi hadde vært ute i Bergen og drukket, så kommer det SELGFØLGELIG en svarting bort til oss som er på sjekker'n. Dette er midt på natta, klokka er nærmere 03.00. Jeg ber han gå vekk, og la oss være i fred. Men, gir han seg? NEI! Hva i all verden er det som feiler desse mennene??? Jeg blir så forbannet!

"I just want to be your friend"! Hvem faen som kommer bort til deg midt på natta når du er skjenkt og vil være venner med deg???

Og det har vært en rekke voldtekter i Bergen den siste mnd der "mørke menn" er involvert. Så hadde jeg vært svart ville jeg holdt en lav profil!

Jeg blir så frustrert, hva er det med nei som desse ikke forstår...?

Når de får komme hit til lands så kan de vel oppføre seg som normale mennesker!

Staten burde følge bedre med hva slags folk de slipper inn til landet, og gi de en skikkelig oppfølging! Enkelte er jo ikke egnet til å "vandre fritt".

Jeg har flere slike episoder der "mørke menn" er involvert.

Sier ikke at det bare er de som er galne...

Men vi har da vel nok idioter her til lands, vi trenger ikke å ta inn flere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i den du... You go girl! :)

Kommer de her til lands burde de få gjennomgang hvordan ting her er og at skal de være her skal de fint få leve som oss når de er ute blandt oss.

Skrevet

Takk, godt det er noen som er enig med meg og ser galskapen i det! :) Måtte lette litt på trykket og få litt synspunkter på det! :)

Skrevet

Mitt syn på det er at du høres ut som en rasist, i beste fall sliter du med kraftig fremmedfrykt.

Skrevet

Hvis du opplevde oppførselen hans som truende burde du ta kontakt med politiet.

Skrevet

Annie 19.36 her igjen :)

Har selv vert i situasjoner med ¨mørke menn¨ som du har.. Det er skikkelig ukonfortabelt, før du vet ordet av det har en gjeng mørke menn omriget deg på dansegulvet eller står bake deg og gnir seg oppi deg, og går en vek bare går de etter. Det har skjedd med nordmenn også, for all del. Men ikke så mye som med de mørke, for det skjer så og si hver helg synest jeg.

Skrevet

Okei, jeg prøvde jo å unngå å bruke neger/nigger da jeg syns det er veldig stygt å bruke de ordene. Derfor mørke menn. Men ser at jeg har brukt svarting, og det er stygt det og. Men jeg er ikke rasist, det skal jeg banne på. Isåfall så er jeg en hykler da jeg faktisk er fra utlandet selv.... Ikke afrika, vèl og merke!

Men kanskje du skal ta seg en tur ut på byn og prøve å hygge deg en kveld ute, bl.a på dansegulvet. Så skal du nok få erfare selv hva vi her mener!

Skrevet

har du hørt begrepet "kulturforskjell" noen gang før? Tror du du hadde blitt sett på som normal om du reiste til landet han kom fra og oppførte deg som du pleier? Neppe.

Jeg er veldig for at innvandrere burde sette seg inn i normer og daglige regler her i norge, men ikke at man skal ta sånn på vei for det.

Og det finnes nok Hvite Norske Gutter som er LIKE så innpåslitne! Noen gutter forstår det bare ikke. Syns du har et veldig intolerant syn på livet.

Skrevet

Ja, de må lære seg skikkelig helgefyll og høylydt gauling gatelangs! Det er slike gutter vi vi ha!

Skrevet

Bokstavligtalt, jeg er OFTE på byn. Nå er jeg gravid men jeg går ut for det og før jeg ble gravid var jeg ute både fredag og lørdag og kansje torsdag avogtil så og si hver helg ting er litt begrenset hva jeg orker nå. Men så og si hver gang, med mindre jeg har en kompis eller typen i armen er det en ¨mørk¨ som trenger seg på, og det er ikke snakk om å ta hintet hvis du går vek eller sier du ikke vil danse med han! Jeg og venninna mi var på byn for noen uker siden, var en veldi fin jentekveld vi dansa og hadde det morsomt til det kom en mørk, og tok tak i meg og ville ikke slippe taket han hadde om livet mitt. Venninna mi måtte rive meg løs, også gikk vi fort ut på røykeplassen for å komme bort fra han men han gikk etter og fortsatte å gjøre det samme også med henne men mest meg. Til slutt måtte vi bare gå for han gav seg ikke! Tror avviste han sikkert 5-6 ganger før vi bare gikk til en annen plass.

Jeg har også vert bartender, og har vel observert en del hva som foregår.

For noen helger siden, var det en ¨pakkis¨ som ronka på dansegulvet!!

Og når jeg har vert første på jobb og skal gjøre klar kasse og bardisken, står det 10-15 polaker på rekke og rad 5meter unna meg og STIRRER når jeg skal gå inn i baren. Og jeg kan ærlig si at jeg er redd da når jeg går alene for å opne 15-30 min før resten av kolegaene kommer.

Skrevet

For dem så er vi vel bare et kjøttstykke. For kvinnene i deres land er ikke verd flisa på veggen, og er vel nokså undertrykte...

De burde fått en innføring i norske skikker og leveregler rett og slett...

Skrevet

Les hva jeg har skrevet...!

Og hadde du vært i min situasjon hadde du og "tatt sånn på vei"!

Det var ikke du som gikk hjem med frykten for at han skulle følge etter deg!

Skrevet

Og hvorfor får dere ikke vaktene til å komme og kaste de ut? Eller hvorfor ringer dere ikke politiet? Latskap? Slutt og syt og gjør noe med det. Vi kvinner er ikke født hjelpeløse.

Skrevet

Skjønner deg veldig godt!

Enkelte eier ikke manerer, og andre vet bare ikke bedre...

Her hvor jeg bor så står det masse polakker/afrikanerer/kurderer/irakere osv. rundt dansegolvet og bare venter på å hive seg over jenter som har lyst å danse. Har ikke mye lyst til det da!

Men, polakker i Norge er akkurat som Nordmenn i syden x 100!

Skrevet

Ringer vi politiet er vi jo rasister osv!!

Da bruker ¨svarte innvandrere¨ det mot deg at da er du rasist, kan du bevise hva han gjorde? Når folk prøver på en høffelig måte å avvise, det ikke nytter, prøver på den direkte måten å avvise og det ikke nytter, vi er da ikke hjelpeløse vis vi faktisk avviser!?

Skrevet

Og det er ikke alltid at polititet rykker ut, da de ikke alltid tror på deg som ringer inn...

Skrevet

Hahahahahaha...stakkars, stakkars patetiske jente.. Ja, ring politiet hvis en afrikaner snakker til deg! Skjemmes av å lese sånn dritt!

Skrevet

Det er heller synd i sånne som deg som tar alt for gitt! Så det er heller synd i deg som gidder å kommentere siden du er slik en "care face"!

Skrevet

Har ikke noe med fremmed frykt å gjøre .jeg er selv av utenlandsk opprinnelse er ikke rasist ,men de kommer hit til Norge og gjør bare faenskap,trur dem eier landet her.Men det står i koranen at dem skal overta verden ,dem er på god vei ser jeg.

Skrevet

Jeg vet jeg foretrekker mørke menn framfor mørkemenn.

Skrevet

Ja, for du ville jo aldri ha funnet en "hvit mann" som kom bort til deg kl 3 om natten og ville sjekke deg opp... :-/

Skrevet

Hvis utseendet ditt matcher det du har i hjernen var nok mannen blind.

Slapp av, det er helt naturlig å ringe politiet når menn hinter om vennskap. Kan igrunn ikke se for meg noe mer truende.

Skrevet

hvorfor ringe politiet? jeg synes når de begynner å ta på en da har de gått for langt. jeg har bla. har selv slått 2 norske og en kurder på dansegulvet. de tok på rompa mi. han ene fika jeg så hard til at alle snudde seg :))

han andre sparka jeg i ballene. hvem trenger politiet for sånt :P

men hadde ikke gjort det hvis jeg ikke hadde mange venner med meg alle gangene. de kan jo være farlige. det var i nord da.

i oslo er tør jeg ikke å gjøre noe sånt. har flere ganger måttet tilkalle vaktene. en gang tok kompisen min han ut og slo ham. da var det 3 pakkiser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...