Gå til innhold

FRP

Anbefalte innlegg

Skrevet

FRP vil ha mer synlig politi og strenger straffer. Det hjelper! Det er ofrene vi vil ta hensyn til - ikke de kriminelle. Hjelp oss å fornye Norge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De får ikke min stemme,resten av politikken deres vil ikke gagne meg. MILDT sagt

Skrevet

klarer oss mye bedre uten FrP

..og heldigvis har de ikke sjangs til å komme til makta, det er jeg sikker på:)

Men det er et underholdende parti da, det skal de ha. De sier mye rart.

Skrevet

Det hjelper også å hjelpe kriminelle tilbake til å være en del av samfunnet. Hvis man ikke får jobb fordi man har sittet i fengsel er det lett å holde seg unna det gamle miljøet.

Det koster ganske mye å ha folk i fengsel, også, og jeg tviler på om man tenker på straffa når man gjør et innbrudd.

Fornye Norge? Rydde opp igjen etterpå, kanskje!

Skrevet

Mmmm. Frp vil også "styrke" politiet med å gjøre politihøyskolen 1-årig. No brain no headaice.... De vil jo også bli kvitt soningskøene. Hvordan skal de gjøre det når flere skal tas også soningene skal bli lengre....? Bare lurer, for min oppfatning av Frp er at de er meget selvmotsigende og dobbeltmoralistiske. Et lite mini USA, det er det de vil ha. Jada, da har vi mye å se frem til.... Vi bor faktisk i det som gang på gang blir kåret til verdens beste land og bo i, og det er IKKE takket være frp. Så hvorfor skal vi på død og liv la dem komme til makta?

Skrevet

Forferdelig populistisk parti!

- Fryktelig økonomisk politikk

- Egoisme på høyt nivå!

- Fryktelig at de ønsker å senke avgifter på alkohol og tobakk, og så ta penger fra oss barnefamilier...? Helt tragisk!

- Tenker over hodet ikke bærekraftig - driter i miljø

Jeg stemmer ikke rødgrønt - men kan ikke stemme på noen som vurderer å samarbeide med FrP. Syns det er helt forferdelig hvis FrP kommer i regjering!

Skrevet

Hm, mitt syn på FrP ble ikke bedre etter at de på skoledebatt hardt frontet følgende saker (og kun disse)

-fjerne plomberinga på moped

-få svenske priser på alkohol og bensin

-lov til å selge alkohol i butikk i hele åpningstiden

-lov til å selge vin i butikk

-kjøreskole som valgfag

-lettere å fjerne dårlige lærere (har noen av dere opplevd en dårlig lærer? -Salen brøler ja - nå skal det bli lettere å fjerne dem!)

Snakk om å fordreie hodene på unger... Hvis dette er alt de får vite om Frp's politikk tør jeg påstå at de ikke helt vet hva de stemmer på...

Ett ord: Populisme

Skrevet

neihei? det meste frp kommer med, kommer de andre partiene med noen år senere, og får gjennomslag.

Skrevet

Hehe, ja de skal jo også få bort sykehuskøene også. Også vil de senke avgiftene på tobakk og alkohol, som faktisk er to store faktorer i årsakene til de lange sykehuskøene. Det er det jeg sier; selvmotsigende og dobbeltmoralistisk.

Skrevet

Hehe, det er latterlig. Men sier litt om våre landsmenn når dette partiet er det nest største... Fryktelig! Vi har det alt for godt i dette landet når folk stemmer FrP! Og det aller verste er at det ikke en spøk, og at vi faktisk ikke bare kan le dem vekk...

Skrevet

Vær hilset Vigrid. FRP skal fornye Norge !

At du stemmer FRP når du er(alene)mor underbygger bare min idè om at FRP'ere er enkle mennesker i sin særdeleshet.

Skrevet

Enig med deg Tinky Winky :) FRP får min stemme i morgen! vi trenger et nytt Norge! digger deg Siv Jensen!

Skrevet

Nytt Norge=? Om Frp kom til makten hadde det blitt ett KALDT Norge..

Skrevet

'Digger deg Siv jensen'

Jaggu skal de fattige få wienerbrød.

Skrevet

Jeg blir faktisk oppriktig frustrert jeg. Vet ikke folk sitt eget beste?!

Alenemødre og uføretrygdede som hyler ut om et fornyet Norge og FRP for alle penga? Har de LEST partiprogrammet? Forstått det? Skjønt hva det innebærer?

Dette er ærlige spørsmål, jeg skjønner det ganske enkelt ikke...

Jeg personlig hadde nok klart meg fint under et 4årig prøveUSAprosjekt. God utdannelse, god økonomi, ansatt i bedrift med gode ordninger og mange ansatte. Sunn og frisk og uten skavanker. Det skulle gått fint det altså. Men heldigvis bor det litt empati i meg.....

Skrevet

Ja, det er skremmende.

Velferdsstaten er ikke bygd på egoisme, rasisme, 110 km fartsgrenser og fri flyt av alkohol. Men dessverre er det slike saker mange "tenner på".

Jeg har søkt etter litteratur rundt barnetrygd/kontantstøtte og barnehagepriser. Alle kildene jeg har funnet sier at en barnehageplass sponses av staten med mellom 100.000 og 150.000 i året. Hvis foreldrene skal betale hele regninga sjøl hjelper det lite at barnetrygden økes...

Skrevet

Er nok ikke mer skremmende å stemme FRP, enn å stemme KRF kun for kontantstøtten. Man kan ikke basere inntekten sin kun på den. Da får man heller komme seg ut i jobb igjen!

Håper uansett at vi får et regjeringsskifte jeg da! Heller FRP enn KRF, V eller SV! Hjelp!

Skrevet

Fornye Norge vil jeg også!! :D Jeg står for nyere bilpark, alt gammelt vrak skal ut. Det vi betaler i bil- og veiavgifter skal gå tilbake til veiene, bedre veier. Ikke bompenger. Kortere køer i helseomsorgen, altså dekte kostnader hvis man går til det private. Sterk fokus på sykehjemsbygging og investering, pluss innføre juridisk krav om sykehjemsplass til de som har behov for det. Øke satsing på mediskinsk forskining. Øke pensjonen. Faktiske bruke av pengene Norge har i oljefondet til formål som trengs, feks sykehusene i Norge. Likebehandle offentlige og private skoler. mer praktisk, enn teori på yrkesfag. Gjøre nynorsk valgfritt! Innføre lærerevaluering, individuell utviklingsplan og et måltid i skolehverdagen. Kriminelle invandrere må ut, nye som kommer inn skal vurderes nøye før de får oppholde seg her og får en ordentlig oppfølging. Forebygge kriminalitet. Få tryggheten tilbake! Beholde og øke kontantstøtta, ta vare på familien. Oljeboring. Styrke voldserstattningen. Ha strengere straffer. Synelig politi.

Ja til trygghet. Ja til sikkerhet. Ja til bedre helseomsorg. Ja til bedre skole. Norge trenger å fornyes :)

Skrevet

Ok, bare et liiiite spørsmål. Det med politi og sykehuskøer har jeg allerede tatt. Jeg lurer litt på dette med eldreomsorgen. De skal bygge så mye flere sykehjemsplasser, og innføre juridisk rett til sykehjemsplass for de som trenger det osv. Det høres jo unektelig veldig flott ut.

Men dette medfører jo også at de må ha mye flere folk i jobb i eldreomsorgen. Helt logisk. Men jeg bare lurer på hvor de skal ta disse folka fra? Eldreomsorgen skriiiiker jo allerede etter kvalifisert personell i hele landet.

Sykepleiermangelen er jo allerede kjempestor i eldreomsorgen. Skal de bare kjøre på med masse ufaglærte da eller? For det kommer jo til å gjøre eldreomsorgen veldig mye bedre...not....

Skrevet

Unnskyld meg, men ja til mer trygghet og sikkerhet.. Du skriver at du er for å bruke mer oljepenger, noe som gjør framtiden i dette landet usikkert. Du motsier ikke deg selv litt nå???

Skrevet

Har lest d og er enig i en god del. Er ikke enig i alt men det skal godt gjøres med et parti å.

Men si meg? Hva har de rødgrønne gjort iløpet av de siste 4 årene? Joda det har blitt flere barnehager, men på bekostning av hva? Avgifter er blitt dyrere, bomringer kommer (og de skulle ALDRI sette de opp). Det skulle visst bli billigere bensin å men fom nyttår er det avgift er å på 60 øre ++ en del ting mer. Flere barnehager er ikke fylt opp pga overivrighet og det er ikked et beste det heller er det vel? Enn bassengene da? De har bare tømt flere istede for å fylle opp alt.

Nei..kan ikke si at de er så mye bedre heller.

Hva med å gi de blå (høyre og frp) en sjanse i 4 år å se?Kanskje det blir kjempebra? Alt kommer ikke til å bli innfridd uansett. Det er ikke bare de som bestemmer, men en hel regjering.

Tror nok ikke dere har så mye å frykte.

Skjer vel det samme som med de rødgrønne: de lover mye men det skjer ikke en dritt

Skrevet

jeg kommer til og stemme frp =))

de klarer ikke og "ødelegge" norge på 4 år, så jeg syns vi skal gi de en sjanse, værste vi må gjøre er og stemme noe annet neste gang.. heia frp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...