Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #26 Skrevet 13. september 2009 For meg er det ungt. Jeg er 41 og har to barn på 2 og 3 år. Bestemor håper jeg det drøyer noen år til jeg blir. Min mor var 20 når hun fikk meg og ble nesten 60 før hun ble bestemor. Hvis mine barn følger mine fortspor, blir jeg nesten 80 før jeg blir bestemor, så ja i mitt liv er 40 en ung bestemor.
Gjest Skrevet 13. september 2009 #27 Skrevet 13. september 2009 Selvsagt er det ungt. Min bestemor, ble bestemor (til meg) da hun var 37. Og oldemor da hun var 61;)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #28 Skrevet 13. september 2009 min mor er da ingen tankeløs bestemor selvom hun "bare er 43". Hun er en fantastisk bestemor!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #29 Skrevet 13. september 2009 Hi her igjen Som jeg tidligere skrev er jeg 19år nu.. Jeg har rast mye av festing og full av meg, bf er 26 og han er mindre klar en meg! Når jeg ser på meg selv, hvordan jeg har vokst opp i forhold til mine venninner som har eldre foreldre så er jeg faktisk veldi fornøyd. Jeg har alltid følt at jeg og mamma har hatt et helt annet forhold til hverandre en mine venninner til deres mødre. Nå sammeligner jo jeg med de som jeg kjenner, min bestemor og jeg bruker same sko, smykker, sminke og noen klær og samme med min mor og tante.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #30 Skrevet 13. september 2009 Har ei venninne som blir mor og bestemor med 2 måneders mellomrom. Hun vil da være 40 år.
Tante Blås Squaw Skrevet 14. september 2009 #31 Skrevet 14. september 2009 Jeg fikk første barnet mitt da jeg var en liten snørrvalp på 19, så jeg kan vel ikke se bort ifra at jeg blir "ung" bestemor ;o) Men jeg håper jo at mine unger skal være litt eldre enn jeg var når de stifter familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå