Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #26 Skrevet 15. september 2009 Er i samme situasjon som deg,barnet mitt er over 3 år og jeg har enda ikke turt å gjøre noe..Syns du er tøff om du tør,og ønsker deg lykke til:D
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #27 Skrevet 15. september 2009 Jeg ville bare ringt jeg. Da kan du svare og forklare på det hun kommer til å spørre om. Dette må jo komme frem en gang før eller siden, så ikke noe å utsette Evt purre på BF? Hva sa han da du sa at du kom til å si det hvis ikke han gjorde det selv? Hilsen 12:40
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #28 Skrevet 15. september 2009 Hadde jeg hatt en dust av en sønn som ikke ville ha noe med ungen sin og gjøre,håper jeg for guds skyld at moren til barnet hadde tatt kontakt. Hjelpe til med penger evntuelt pass hvis jeg hadde fått lov. Jeg hadde bare skrevet hvem jeg var,åssen situasjon er/har blitt.Sendt noen bilder osv.Skrevet ned adresse,tlf så er det opp til bestemoren om hun vil ta kontakt.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #29 Skrevet 15. september 2009 Ja, enig med deg, 19:27 Jeg syntes det er viktig at hun får vite at dette barnet finnes og jo før jo bedre! Det kan også godt hende at det finnes andre i familien hans, som f.eks er tante til barnet, som hadde satt pris på å få vite dette.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #30 Skrevet 15. september 2009 Datteren min har heller ingen kontakt,men her er pappaen gift og var gift da dette barnet ble til.Og den eneste jeg tror vet om barnet er hans kone og noen kamerater. Hva ville dere gjort i min situasjon,hadde dere tørd å tatt kontakt da?Mitt barn har søsken på pappa siden.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #31 Skrevet 15. september 2009 Du 19.14 Med barn på 3 år!Hvorfor tør du ikke?? Jeg skal prøve å finne ut hva farmoren heter,farfar tør jeg ikke. Han tror jeg ikke er en god person! Jeg HI!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #32 Skrevet 16. september 2009 Jepp, gni det inn overfor kona hans at du har fått en unge med ham... Hva er det med dere som får unger med gifte menn?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #33 Skrevet 16. september 2009 Du som har fått barn med gift mann: Jeg ville snakket med han om det.Selv om han er gift så må han da ta ansvar for den han fikk med deg.Sånn at deres barn ble kjent med hans barn osv. Hadde jeg vært kona i dettte tilfellet,hadde jeg hvertfall sagt at måtte ta seg av barnet han har sammen med deg.Uansett hvor vondt det måtte være så har han barn med deg,da måtte han ta ansvar.Ville hvertfall at våres barn skulle bli kjent med sitt halvsøsken..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #34 Skrevet 16. september 2009 Du 02.41 "Jepp, gni det inn overfor kona hans at du har fått en unge med ham... Hva er det med dere som får unger med gifte menn?"" Gni det inn?Høres jo ut som det var planlagt å få barn med en gift mann,hadde no han bare sagt han var gift! Konen vet om dette barnet og BF sa han skulle ha kontakt og følge opp enten konen ville det eller ei.Men han var nok bare stor i munnen! 09.36 Jeg er enig med deg,om det hadde vært meg som hadde vært konen så ville jeg uansett at barna mine skulle bli kjent med et annet søsken. Jeg har ikke snakket med ham,han legge all skyld på meg! Hadde nok ikke vært klar for det dengang det skjedde for 20 år siden da min mann var utro.Ble heldigvis ikke barn av det,men jeg skyldte ALDRI på denne jenten.Det er mannen etter min mening som bærer ALL skyld!!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #35 Skrevet 16. september 2009 Brev til Besta Forslag Kjære ...... Du lurer nok fælt på hvem som har skrevet dette brevet og hvorfor. Sannheten er at jeg har tenkt på det lenge -at jeg skulle skrevet et brev til deg, men motet har sviktet. Denne gangen får det bære eller briste. Det jeg vil fortelle deg kan kanskje opprøre deg, gjøre deg trist eventuelt (hvilket jeg håper på) gjør det du nå skal få vite deg glad. Om ikke i dag -så kanskje når nyheten har sunket inn. Min historie til deg starter med at jeg ble kjent med din sjarmerende sønn og uten at det var helt planlagt -så ville livet seg slik at jeg ble gravid med han. Dette ble vanskelig for sønnen din -så for å gjøre en litt lang historie kort -så fødte jeg en velskapt datter/sønn for et år siden. Jeg synes det er synd at barnet ikke skal bli kjent med sin fars familie, men har jo ingen garanti for hun/han blir det nå heller -men da har jeg i allefall gjort et forsøk. Jeg vet ikke hvorvidt sønnen din ønsker at det skal være kontakt mellom deg og barnet evt andre i slekten hans, men jeg har varslet han om at jeg vil sende deg et brev. Selv om han og jeg ikke har et forhold -synes jeg du fortjener å velge selv hvorvidt du vil ha kontakt med barnebarnet ditt eller ei. Så ville jeg kanskje skrevet litt om barnets situasjon - om det går i barnehagen, har lært å gå etc.. Jeg ville sendt med noen bilder - og avsluttet med at jeg vet ikke hvilke følelser du sitter med nå som du har lest brevet mitt, men du er hjertelig velkommen til å ta kontakt, jeg er selv veldig spent og litt nervøs over hvordan dette brevet blir mottatt -da jeg har gått mange runder med meg selv om det er en god eller dårlig ting å skrive til deg. Jeg vil sikkert gå trippe litt i tiden som kommer, men har forståelse for at du kanskje vil trenge tid på å fordøye dette. Jeg vet også lite om din situasjon, helsetilstand osv. Men håper virkelig jeg ikke har gjort deg ille ved å sende dette. Beste hilsner .......
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #36 Skrevet 16. september 2009 En som var våken her å så min bønn om hjelp til brev;0) Tusen takk,det var kjempe fint skrevet.Tenker at det ikke skal bli så vanskelig å sende et brev likevel;0) Kunne ønske du ikke var anonym! Ha en fin dag og god klem til deg ;0)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #37 Skrevet 16. september 2009 tusen takk for tilbakemelding påbrevforslaget mitt- tør ikke annet enn å være anonym her. Risikerer å bli alldeles hengt
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #38 Skrevet 16. september 2009 Du 15.42 skal få vite med engang jeg får respons,om jeg får det ;0) Nå skal jeg bare kopiere det fanastiske brevet ditt ;0)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #39 Skrevet 17. september 2009 Hei - bare koselig at jeg var til hjelp. Håper du du tar sjansen nå - og jeg vil følge med her inne om du starter en tråd og forteller om du får respons fra farmor eller ei. Jeg har flere venninner som har vært i lignende situasjon og responsen har vært begge veier. Ei veldig god venninne og kollega ble oppringt av ei jente som fortalte at hun hadde fått barn med broren til min venninne, men at denne broren ikke ville vite av hverken henne eller barnet. - Min venninne tok sin tanteoppgave og den nybakte farmoren ble veldig glad og følger opp sitt barnebarn -men det har kostet dem kontakten med hhv bror og sønn. Lykke lykke til - klemklem
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #40 Skrevet 20. september 2009 Hvordan går det, HI? Hadde vært fint med en oppdatering
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #41 Skrevet 20. september 2009 hadde min mann gjort en annen kvinne gravid hadde jeg faktisk sett at han ikke hadde noe med de å gjøre. Og han hadde i tilfellle vært på hue og ræva ut. Jeg er nok ikke så tolerant. For meg betyr et evnt. utroskap slutten på vårt ekteskap til deg med 3 åringen; Hva med å sette inn annonse i avisa på "pappas" bursdag og gratulere med dagen fra den lille da? hehe- og mammaen:)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #42 Skrevet 2. oktober 2009 Ja,det sa jeg også dengang jeg var 20,hadde det vært idag hadde jeg nok taklet det på en helt annen måte.Jeg hadde villet at min mann tok ansvaret sitt og at barna fikk bli kjent med hverandre!! Selv om utroskap er et forferdelig svik,så er det uansett ikke barnet sin skyld.Ikke denne jenten som hadde sex med mannen heller,det er nå min mening Glad jeg er blitt voksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå