Gå til innhold

Jeg vil ikke lage uro her igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære HI, jeg kan ikke la være å komme med en kommentar til deg også.

Jeg kjenner ikke historien fra før, men får et lite inntrykk av hva det har gått i. Denne dama INE har gått gjennom tunge tider, med sykdom og det å gi fra seg barna for å bli frisk. Hvordan du oppfatter henne og ser på henne vet jeg ikke, men å kringkaste hennes blogg som du gjør, og rope ut at JEG HAR FUNNET HENNE.....er direkte forkastelig. Hvorfor kan hun ikke få fred til å bli frisk`? Du oppfordrer nærmest til mobbing og hetsing. Tenk deg om, og MIND YOUR OWN BUSINESS. Dette har du ingenting med. Jeg får lyst å gi damer som deg en skikkelig lusing, eller en på tryne som vi sier her jeg er fra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå sa InA at det ikke gjorde noe at noen la ut linken her da..

Hun er forresten på topplisten på plass nr. 90 - tror det er takket være DIB!

Men jeg er litt enig med deg eggstokk.

Skrevet

Legger ut det Ina skriver om Dib..

The QueenBitch of DiB!

* 12.sep.2009 kl.23:05 i Blogg

* 2 kommentarer

Siden høsten 2007 ble jeg medlem av nettformet BarniMagen. Det hjalp lille meg ENORMT i en tid der magen min vokste i tritt med min frustrasjon over manglende kunnskap om tiden etter ett svangerskap!

I desember 2007 ble gutten min født. Da flyttet jeg over til DinBaby - som er samme greien, men for dem som har født barn.

Å ha en plass der man kan spørre om ALT man lurer på, er veldig fint.

Uten DinBaby, hadde løpt i veggen mange ganger..

Dessverre ble DinBaby fort en FOR god støttespiller, og jeg delte nok litt for mye der inne. Jeg delte min tidligere blogg, der jeg skrev altfor personlige ting. DinBaby's anonymforum er en plass der dritt slenges like ofte som fjortissbloggere blogger om dagens antrekk. Jeg var aldri inne på anonymforumet, det var ikke der jeg holdt til. Men det var der jeg ble dradd inn.

Det ble slengt dritt direkte om meg der inne, og jeg klarte ikke å overse det. Og så ballet det bare på seg, til det en dag gikk for langt.

Folk begynte å skrive usannheter om meg, og jeg var sykere enn noen gang. Min psyke ble vel ikke akkurat bedre av å være på DinBaby.

Jeg valgteå avslutte "vennskapet" mitt til DinBaby etter ett besøk på politistasjonen i sommer. Jeg ble oppfordret til å ta mitt eget liv, for at sønnen min skulle få en fin oppvekst - og DET så politiet alvorlig på.

Jeg turte aldri å følge min egen sak hos politiet - men de må ha gjort noe, for DinBaby's system ble plutselig bedre - og de fæle debattene ble fjernet.

I dag da jeg våknet hadde det gått evigheter siden sist jeg var innom DinBaby. jeg orker rett og slett ikke å være der mer.

Men, akkurat i dag ble "InaPetrineSnuppeline" nevnt i en debatt igjen.

Jeg fikk vite det, og gikk inn på DinBaby for første gang på evigheter igjen.

Heldigvis var det ikke noe negativt. Men jeg kommer ikke til å bli avhengig av det stedet igjen, aldri!

Hvem QueenBitchen er, aner jeg ikke. Kanskje det bare rett og slett er DinBaby!

Jeg vil si til alle der inne, som leser bloggen min;

- Jeg håper dere koser dere der inne, og ikke bli for personlig i hva dere skriver der! :)

Skrevet

Jeg vil herved oppfordre folk til å ikke svare mer på denne tråden, så den blir borte fra førstesida. (eneste grunnen til at jeg svarte var at den allerede lå så langt oppe).

de som vil følge bloggen kan jo lagre den på maskina.

Lykke til videre til Ina!!

Klem fra meg.

Skrevet

Det var det som var hensikten min ved å legge ut det hun hadde skrevet om Dib. Jeg vil også ønske Ina lykke til!!

Og så lar vi denne tråden bare synke nedover

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...