Gå til innhold

Jeg vil ikke lage uro her igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har funnet en ny blogg, som jeg tror er ine snuppeline sin.

Jeg er vel egentlig ganske sikker på at det er henne. Hun har funnet en ny måte og blogge på, og det ser ut til at alt står bra til med henne.

dette er ingen grunn til å ta opp igjen kranglingen på, men jeg tenkte kanskje at andre enn meg er nysjerrig på hvordan det står til med henne og barnet hennas.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hvem ine snuppeline er, aner ikke hvem du er så innlegget ditt er av meg kåret til det mest uinteressante innlegget i dag.

Skrevet

Sikker på at det er henne?

Hun lignet ikke på den jenta jeg husker.

Dessuten ligner ikke personen på bildene på hverandre en gang!

Er det noen, igjen, som utgir seg for å være noen dem ikke er?

Skrevet

Har noen utgitt seg for å være henne før? Jeg trodde det var henne..

Skrevet

tror ikke noen har utgitt seg for å være henne før, men andre harutgitt seg for å være noen andre enn hvem dem er..

Bl.a har folk latet som om de var gravid/hadde barn osv.

Jeg tror dette er den Ina vi kjenner. Bildet på overbildet ligner hvertfall på henne. De andre også egentlig, men hun har farget håret ser det ut som..

Hun har jo vlogget og lagt ut bilder av sønnen og sånn da. Tror nok det er henne - i ny setting!

Skrevet

Det må jo være henne.De her har hvertfall tatt bilde på samme bad. To helt like bilder.

Skrevet

Ganske sikker på at det er henne jeg også,kjenner igjen det badebildet som hun over skrev.

Skrevet

ine snuppeline, hvem er det? har aldri hørt om hu jeg...

Skrevet

Hvor var du NN fra mars til juli??

"ALLE" på DiB vet hvem Ina er, vel?

Skrevet

Tror ikke Ina likte at linken ble lagt ut..Ina skriver dette når hun fikk vite at bloggen lå her

__<3__Life Of Ina

12.sep.2009 kl.16:29

det gjør DET ja, Milli? Ah. Da var det på'an igjen. Også jeg som nektet meg selv i å gå inn ever again! :S

Ser at debatten er veldig fersk da, og leserrekorden min kom FØR debatten ble besvart av link til bloggen min.

Det må vel bety at det er flere debatter med min blogg i der inne? :S

Takk for at du sier i fra hvertfall:) DiB er det bare styr med for min del:P

Skrevet

Heihei, dere! :)

Her er jeg igjen, uansett om dere tror det er meg eller ikke;)

Jeg var så heldig å få beskjed om at jeg ble diskutert her - igjen - takk for det! :) Synes det er greit å få beskjed når sånt skjer - igjen! :P

Men, jo. Det er min blogg, InaPetrineSnuppeline het jeg vel her.

Gratulerer til den som fant det ut, får jeg vel si, etter å ha levd litt "under cover" - men jeg har jo ikke anonymisert meg, da, selvfølgelig:P

Det gjør meg ingen verdens ting at dere legger ut adressen min her, eller diskuterer meg eller min blogg, så lenge det ikke bli så ille som det var her inne tidligere.

Jeg har lært, men blogger enda. Det er fordi jeg fortsatt er syk, og trenger NOE å gjøre når jeg ligger i sengen - i alle fall siden jeg ikke lengre er på DIB;)

Håper jeg ikke har gått glipp av noe stort her inne siden jeg tok en pause herfra (Og ja,den pausen vedvarer fortsatt)

Håper alle har det fint, og jeg håper selvfølgelig at tilstandene her inne har forbedret seg:)

Følg gjerne bloggen min, det er alltid kos. Hvertfall siden jeg fikk leserrekord i dag - hihi, topplisten next liksom^^

Klem og kos og alt det der fra Ina:)

Skrevet

ALDRIG HØRT OM DETTE....

HVA ER GREIA?? FORTELL DA!!!!!!!!

Skrevet

Ikke verdt å engasjere seg egentlig, synd på denne jenta, men...

I kort tekst:

Ung jente med psykiske problemer ble gravid, fikk barn, barnevern blir tilkoblet, hun blir værre og blir fratatt barnet, legger ut om dette på dib og omdiskutert blogg... mange mange diskusjonstråder på dib, blablabla... unge jente fremdeles syk, men er vel noe bedre, blir diskutert ivrig her inne om hun er skikket til å ha ungen, blablabla...

har nå ny blogg, regner med at ting er bedre med henne, håper det..

Skrevet

Litt feilinfo, men:P

Jeg var ung, ble gravid, fødte en sønn før jeg i det hele tatt var myndig - fikk psykiske problemer ETTERPÅ - og er fortsatt ikke frisk.

Jeg er ikke blitt fratatt min sønn - men han skal være i fosterhjem hos mine foreldre fra ganske så snart tror jeg!

Var visst litt for åpen om alt dette, og siden jeg var AVHENGIG av DiB, så ble også mye info om meg spredt rundt her - og JA, det var min feil!

Jeg hadde en blogg, som jeg nevnte her inne noen ganger - og den ble veldig omdiskutert!

Mange dibbere mente jeg burde kutte dypt nok over pulsåren min, eller ta nok piller sånn at jeg døde av overdose, slik at sønnen min slapp å leve om med en mor som var CRAZY!

Alt gikk hardt for seg her inne i sommer en gang, da jeg ble veldig syk.

Behandlerene min trodde i det ene øyeblikket at jeg var bipolar, og i det andre øyeblikket trodde de jeg var emosjonell ustabilt personlighetsforstyrret.

Nå er behandlerene kommet til det punktet at de tror mine psykiske problemer skyldes noe SOMATISK!

dette var korte trekk, og litt oppdatering til de som er interessert! :)

Bloggen måtte jeg forresten slutte å blogge på, fordi politiet ble inbalndet osv.

Har nå ny blogg, og kjemper meg oppover mot veien for å bli frisk! :)

... Ina

Skrevet

Vet du hva ina jeg føler faktisk med deg....

Synes virkelig synd på deg.... Det er ikke lett og gå på en kjempe smell.... NOE SOM KAN SKJE ALLE.

Nå har jeg bare lest det siste du skrev her og ikke noe annet så skal ikke uttale meg for mye...

Vi har troen på deg....Masse lykke til:)

stoooor og varm klem!

Skrevet

Takk for det:)

Vet ikke om du kanskje hadde endret mening om du visste ALT da, men. Jeg føler også at DiB's medlemmer (noen i alle fall) gjør alt de kan for å ødelegge humøret til enkelte her inne. Så jeg mener fortsatt at ikke ALT er min feil:)

Skrevet

INA, jeg har ikke lest bloggen din før eller nå, eller noen av trådene som er blitt omdiskutert tidligere. Ut fra det du skriver i denne tråden så synes jeg du virker veldig oppgående og "klar" i hodet. Jobber selv i psykiatrien og vet at mennesker med diagnosene du nevner ikke har det godt, og det er helt horribelt at friske folk kan få seg til å si de tingene som du nevner. I denne omgang har jeg vært her inne nå i ca 5-6 mnd, og jeg er sjokkert over hvor stygge, frekke og mobbete folk er her inne.

Jeg håper uansett at du har det bedre nå, og at om du deltar i debattene her inne at du blir behandlet med respekt. Lykke til.

Skrevet

Helt enig *eggstokk* Folk må heller være forståelses fulle og heller hjelpe enn å trykke henne enda lenger ned i dritten....

stakkars menneske...

natta:)

Skrevet

Er også enig.. Er rart at det er MØDRE som er her inne, begynner ofte å lure:S

Skrevet

HI, har du noensinne tenkt å søke jobb på KRIPOS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...