Gå til innhold

manisk deppresiv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville vært betenkt, men ikke utelukkende negativ. Det er så stor forskjell fra person til person, og frekvensen på svingningene varierer også veldig. Jeg har /hadde to venninner som begge er bipolare, men veldig forskjellige. Hun ene har veldig lange og dype daler, og kort oppturer, og har dårlig effekt av medisinene. Jeg vet med meg selv at jeg hadde slitt veldig om jeg måtte leve med henne, for hun suger krefter av de rundt seg.

Hun andre hadde mye oppturer, med grandiose forestillinger om egen fortreffelighet, hundre jern i ilden, mistenksomhet og økonomisk uansvarlighet, for så å gå rett i kjelleren. Etter at hun forsto at hun måtte ta medisiner selv om hun føler seg bra så har ting gått noe bedre. Men jeg ser at barna hennes sliter. For selv om svingningene er mye mindre nå, så er hun dessverre ingen god omsorgsperson, men hvor mye det har med lidelsen å gjøre vet jeg ikke. Hun er ihvertfall svært selvsentrert.

Bli kjent med mannen du, men ta ting veldig piano, så du rekker å bli godt kjent med han før du innleder noe forhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med fare for å tråkke folk på tærne; jeg ville ikke orket. Jeg har vært i forhold med psykisk syke før, og det tappet meg fullstendig for energi.

Skrevet

Løp - mens du ennå har sjansen!!

Skrevet

nice one 14:05.... der sank verdien på tråden enda ett hakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...