Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. september 2009 #26 Skrevet 13. september 2009 Der kom barnehageargumentene ja. Min pappa er sterkere enn din så!
Bare™ Skrevet 13. september 2009 #27 Skrevet 13. september 2009 Jeg ville ikke stemt SV om det brant "på den andre siden"... Av like mange grunner som de har punkter i sitt partiprogram. Jeg er personlig ingen tilhenger av kontantstøtten, men respekterer de som gjerne vil velge dette. Ofte er det studenter som benytter seg av denne muligheten. Og SV burde jo, ikke motsi seg selv på dette punktet. SV har den snodigste barnehagepolitikken. Halvparten av landets barnehager er private, enda så kriger de MOT disse. Disse som har bidratt til full barnehagedekning over det ganske land. Det er vel rett og slett umoralsk? Og "full barnehagedekning" er en sannhet med modifikasjoner i flere ledd. Dette skulle nås mye tidligere. Da man så at man tok vann over hodet, endret man på forutsetningene for å få plass istedet for å innrømme at Halvorsen burde holdt løftet sitt og gått av. Innenfor samme periode, så skulle maksprisen i barnehage bli 1750. Nå er det endret i programmet deres til "tidligst 2013 og gratis på sikt".. Det er jammen troverdig!!!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #28 Skrevet 13. september 2009 Teite spørsmål for dumme svar. Den som ikke forstår ironi nå, han kan stå. Vi stemmer på det partiet som mener tilnnærmet det samme som oss selv. Vi som ønsker skattelette stemmer iallefall ikke på SV. Vi som ønsker en strengere kriminalpolitikk stemmer ikke SV. Vi som ønsker å være hjemme sammen med barna våre så lenge vi selv ønsker det, vi stemmer ikke SV. Vi som ønsker å fjerne bomstasjonene, vi stemmer ikke SV. Vi som ønsker en strammere asylpolitikk, stemmer ihvertfall IKKE SV! Vi stemmer borgelig.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #29 Skrevet 14. september 2009 SV har sagt at de fortsetter med kontantstøtte frem til full bhg- dekning er oppnådd, da får folk bruke permisjonen sin på ett år, og evt spare opp til å være lenger hjemme selv uten å snylte på staten som med kontantstøtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå