Gå til innhold

Mulig problem hobby/skole - hvordan gripe saken an?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ALDRI forventet annet enn et svar. Jeg har ALDRI lagt press på NÅR svaret skal foreligge. Men når du kan svare på alt annet enn de spørsmål som blir stilt deg og fullstendig overser spørsmål fordi de rett og slett ikke passer deg da blir jeg noe forbanna ja.

Nå mener jeg du er direkte ufin og mener rett og slett ikke du lenger fortjener videre svar fra meg. Jeg godttar ikke ikke slik behandling fra deg. Jeg sa jeg ville svare deg i en helhet når jeg får tid til å sette meg ned med det. Men jeg har så aldeles ikke tid å sette meg ned med det før 10.00 i morges og heller ikke nå (er bare en kjapp tur innom i lunsjpausen min). Jeg har full respekt for at du har dine ting som du må prioriteres og jeg syns du bør ha samme respekt ovenfor meg og. Men det er helt klart for meg at respekt er noe du har fullstendig mangel på.

Å møte slike frekkheter passer meg rett og slett ikke. At du anser deg som et voksent og velutdannet menneske som oppdrar dine barn til høflige barn forundrer meg akuratt nå. Hvis dette er din videre lærdom, å sette krav til omgivelsene på denne måten kommer de til å få en tøff framtid.

Jeg anser meg nå ferdig med denne saken, og vil ikke komme til å kommentere den noe videre heretter. Du kan mene hva du vil om det. Men før du mener noe om det syns jeg virkelig du skal gå inn i deg selv og se på hvilken metoder du bruker på å få ting slik du ønsker det og se om det hjelper deg. Du har møtt en som tør stå i mot deg, og ja jeg hadde gjort det samme om jeg hadde møtt deg ansikt til ansikt og. Om du er aldri så mye mer "voksen" enn mer så hjelper ikke hersketeknikker på meg, slikt har jeg vokst i fra for lenge siden.

Det er mulig det funker for deg i jobben din, hjemmet ditt og i andre sammenhenger, men ikke hos meg.

Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...