Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #26 Skrevet 11. september 2009 Før Ap regjeringen kom så hadde de som var før minsket sykehuskøene med 70 000. Da Ap kom til makta så økte den med 50 000 igjen. Nedgangen som var så godt i gang, ble med ett ødelagt av Stoltenberg og co.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2009 #27 Skrevet 11. september 2009 men man behandler lang fler nå en før
Gjest Skrevet 11. september 2009 #28 Skrevet 11. september 2009 Så du synes ikke det er for drøyt å stå på venteliste i 5 mnd for å ta allergitest for barn? Det er ikke vel mye forlangt å stå på venteliste i halvannet år for å få komme til en 30 minutters avtale på revmatisme avdelingen? Det har da ingenting med at det er flere ting som kan behandles! Hvorfor legges så mange avdelinger på sykehusene ned rundt omkring? Hvis det virkelig er så fantastisk situasjon i helse-Norge? Og barnehager.. heh... Joda, de gir store ytelser til private barnehager hvor verken styrer eller de ansatte har kompetanse til å ta seg av unger, og ungene lider under det! Ikke prøv å protester, jeg har sett det med egne øyne.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #29 Skrevet 11. september 2009 Hvordan det? Hvorfor er det plutselig så mange flere som trenger behandling? En kan forklare og bortforklare, men SÅ mange flere trenger ikke behandling nå i forhold til for 4 år siden........
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #30 Skrevet 11. september 2009 Jeg skal stemme HØYRE som alle andre år! Arbeiderpartiet har noen få gode poeng, men overhodet ikke gjennomføringskraft!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2009 #31 Skrevet 11. september 2009 det er 11 000 fler årsverk i omsorgstjenesten nå en i 2005. det er 50 000 fler som ble behandlet i 2007 en i 2005. så jo det er langt fler som blir behandlet, og det er langt fler som blir syke. du vet eldrebølgen blir eldre og eldre mennesker blir mer syke en yngre. i tillegg kan man behandle fler. vi vil nok aldri komme dit at det overhode ikke er køer, eller mangel på penger. det tror jeg ikke uansett parti. så du mener at de har bygget ut barnehager for fort? slik at man ikke har greid å få nok fagfolk? jeg er helt enig i at det ikke er nok fagfolk i barnehagene. og jeg er helt enig i at man derfor burde satse på utdanning av flere. men jeg er for barnehageplass til så mange som mulig.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #32 Skrevet 11. september 2009 Overlord: Jeg har fulgt deg litt på FRP debattene her inne den siste tiden. Jeg har ingen planer om å stemme FRP, men blir nesten fristet når jeg leser dine innlegg. Hvis alle AP velgere er like dømmende som deg, så er det veldig lite fristende å bli en av dem. Det du skriver i hovedinnlegget er snudd opp ned, om det er du eller noen andre som har skrevet det. Hadde du klart å holde deg saklig og til fakta, så hadde du muligens kapret en velger til her og der, men sånn som du skriver, så gjør du heller det motsatte. For Arbeiderpartiet sin skyld, så er det nok best at du slutter å diskutere
Gjest Skrevet 11. september 2009 #33 Skrevet 11. september 2009 Ja det er jo lurt å bli fristet til å stemme Frp fordi en Ap-stemmende dame på et babyforum er dømmende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå